Κεντρική Σελίδα ESOTERICA.gr

 

 

 

 

ESOTERICA.gr
Η "Πύλη" στον ελληνικό δικτυακό χώρο για τη Μεταφυσική έρευνα και την Εσωτερική αναζήτηση
Τρίτη, 21 Μαΐου 2002

 


 

Το "Βήμα"
των Προσωπικοτήτων!






Συνέντευξη από το Esoterica.gr του Ηλία Κατσιάμπα, διευθυντή του Ομακοείου Τρικάλων και Θεσσαλονίκης

Μέσα στα πλαίσια των σκοπών του Esoterica.gr είναι και η καλύτερη γνωριμία με τα σημαντικά πρόσωπα, τις σχολές και οργανώσεις του εσωτερισμού στην Ελλάδα. Ένα καλό μέσο για αυτόν τον σκοπό είναι σίγουρα οι συνεντεύξεις με τα πρόσωπα αυτά ή με τους εκπροσώπους αυτών των σχολών.

Έτσι σήμερα ξεκινούμε αυτόν τον κύκλο με τον κ. Ηλία Κατσιάμπα, (τον οποίον και ευχαριστούμε) ιδρυτή και διευθυντή του Ομακοείου Τρικάλων & Θεσσαλονίκης, ο οποίος απάντησε τις ερωτήσεις μας και έτσι διαμορφώθηκε το παρακάτω κείμενο συνέντευξης.

Ετοιμάζονται οι παρουσιάσεις και άλλων συνεντεύξεων.

 

Ερώτηση: Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου. (Ένα μικρό βιογραφικό) και την ιδιότητά σου στο Ομακοείο Τρικάλων και Θεσσαλονίκης.

 

Απάντηση: Γεννήθηκα το 1965 στα Τρίκαλα όπου μεγάλωσα και διαμένω σήμερα. Από νεαρότατη ηλικία (13 ετών) είχα έντονες εσωτερικές αναζητήσεις και μετά από πενταετείς πολυποίκιλες μελέτες και γνωριμίες με διάφορες σχολές ήρθα σε επαφή με το προσωπικό έργο του πνευματικού Δασκάλου Νικολάου Α. Μαργιωρή (1913-1993).


Από εκείνη την στιγμή (1983) και σε διάστημα μικρότερο των 4 ετών προμηθεύτηκα σταδιακά και μελέτησα επισταμένως και τα 75 έργα του στα οποία ανακάλυπτα συνεχώς έναν αστείρευτο Θησαυρό Εσωτεριστικών Γνώσεων που με συντάραξαν, καθώς αφενός μεν ήταν κάτι πρωτόγνωρο για τα ελληνικά συγγραφικά δεδομένα, αφετέρου δε διότι, παρά τους όγκους των ανάλογων βιβλίων που είχα διαβάσει κατά καιρούς, ήταν η πρώτη φορά που είδα να αποκαλύπτεται συγκεντρωμένη τόση ΓΝΩΣΗ (συνδυασμένη με έμπρακτη Αγάπη), δοσμένη αναλυτικά, εκλαϊκευμένα και κυρίως βιωματικά από έναν αληθινό Μύστη και μάλιστα Έλληνα.


Παράλληλα γράφτηκα στα Σχολειά του (Ομακοείο Αθηνών) και σε όλες τις δραστηριότητες που ανέπτυσσε (Μεταφυσική Φιλοσοφία, Εσωτέρα Θεολογία, Συστήματα Γιόγκα, Εσωτερική Θεραπευτική κ.α.) και παρέμεινα μέχρι του φυσικού του τέλους (1993) διδασκόμενος δίπλα του.

Ειδικά δε τα τελευταία 4 χρόνια είχα την τύχη να ενταχθώ στον ιδιαίτερο κύκλο του και να κοινωνώ διαρκώς και απευθείας μαζί Του έχοντας το "ειδικό προνόμιο - άδεια" να του θέτω ΣΥΝΕΧΩΣ αμείλικτα, επίμονα και βαθύτατα οντολογικά και κοσμογονικά ερωτήματα για τα οποία εισέπραττα πάντα ουσιαστικές, εμπεριστατωμένες, αποστομωτικές και καταλυτικές απαντήσεις.


Μέρη από την προσωπική σχέση μου με τον Δάσκαλο Νικόλαο Α. Μαργιωρή -μαζί με πολλά άλλα στοιχεία- περιγράφονται στο πρώτο μου έργο με τίτλο "Από το στόμα του Δασκάλου στο αυτί του μαθητή, με εμπεριστατωμένο γλωσσάριο Σανσκριτικής 400 λέξεων".


Τον Ιανουάριο του 1992 με την άδεια και τις ευχές του Δασκάλου Νικολάου Α. Μαργιωρή ίδρυσα την Εσωτερική Σχολή Ομακοείο Τρικάλων την οποία και εγκαινίασε ο ίδιος παρουσία πλήθους μαθητών του. Έκτοτε συνεχίζω αδιάλειπτα να παρέχω απλόχερα τις γνώσεις και την πείρα που απεκόμισα από τον Δάσκαλο σε κάθε άνθρωπο που θέλει αληθινά να πληροφορηθεί για τις βαθύτερες πτυχές του εαυτού του και της Δημιουργίας δίδοντάς του παράλληλα όλα τα απαιτούμενα πρακτικά μέσα για να μεγαλώσει με την δική του θέληση και δυναμική το άνοιγμα επαφής με την μέσα του Πηγή της Ζωής και των Πάντων.


Το 1999 επέκτεινα τις δραστηριότητες του Ομακοείου Τρικάλων και στην Θεσσαλονίκη όπου και ίδρυσα το Ομακοείο Θεσσαλονίκης.


Κατά τα εξωτερικά είμαι πτυχιούχος φυσικής αγωγής και εργάζομαι από 10ετίας ως δημοσιογράφος στα Τρίκαλα.


Ερώτηση:
Ποια είναι η γνώμη σου για τον ιδρυτή του Ομακοείου; Τι διαφορετικό φέρνει η διδασκαλία του σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους αρχαίους και σύγχρονους Δασκάλους;

 

Απάντηση: Ανεξάρτητα της προσωπικής άποψης που θα εκφράσω παρακάτω, μια γενική απροκατάληπτη εκτίμηση κάθε σοβαρά ενασχολούμενου με τον εσωτερικό χώρο πάνω στο έργο του Ν. Μαργιωρή προσανατολίζεται στο ότι έχουμε να κάνουμε με μία πρωτόγνωρη, αυτοδύναμη, καινοτόμα ελληνική παρουσία στον χώρο του Εσωτερισμού και όχι μόνον που αναμφίβολα συνιστά ΚΕΦΑΛΑΙΟ ανεκτίμητο για τον τόπο μας και γενικότερα.


Η προσωπική μου εμπειρία και άποψη (εάν μπορεί βέβαια να έχει κάποια αξία) είναι ότι ο Νικόλαος Μαργιωρής υπήρξε ένας άνθρωπος που εμπεριείχε μέσα του "όλο" το βάθος του Αποκρυφολογικού Μεγαλείου της Δημιουργίας συγκερασμένο και στεφανωμένο με το Μυστικιστικό Βίωμα που συνιστά έναν συνάνθρωπο που τιτλοφορείται ως Μύστης (αποκρυφιστής και μυστικιστής).


Ο ίδιος στην μοναδική (πρώτη και τελευταία) συνέντευξή του στο τεύχος 20 (Δεκέμβριος 1992) του μεταφυσικού περιοδικού "Τρίτο Μάτι" μερικούς μήνες προ του φυσικού του θανάτου αυτοαποκαλυπτόμενος δήλωσε Χριστοκεντρικός και Χριστοκρατικός Μυστικιστής. Ο δε τίτλος του σχετικού άρθρου ήταν: "Ο Πατριάρχης της Ελληνικής Μεταφυσικής".


Σε κάθε περίπτωση οφείλουμε να τονίσουμε ότι μόνον η προσωπική επαφή με το σύνολο του συγγραφικού του έργου (75 συγγράμματα) μπορεί να δώσει σε κάποιον την ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ που εμπερικλείεται στο πρόσωπο και στο βίωμα του Μαργιωρή και να εξαγάγει τα όποια δικά του ασφαλή συμπεράσματα έξω από τις εκτιμήσεις οιονδήποτε και φυσικά και τις δικές μας. Ακόμη μια λεπτομέρεια. Η όποιου βαθμού τελειότητα κατακτάται στον κόσμο μας, όσο υψηλή ή και ύψιστη κι αν είναι, έχει "σχετικό" χαρακτήρα εφόσον βρίσκεται μέσα στην ύλη (υπό περιορισμό), αλλά επειδή κλωθογυρίζει και κοινωνεί με τα αιώνια, έχει συνεχή σύνδεση με την ΑΠΕΙΡΟΣΥΝΗ και διαρκή άντληση και γείωση υπερούσιων Αληθειών, που μόνον τα κατάλληλα ΣΚΕΥΗ του ΚΥΡΙΟΥ αξιώνονται.


Η διδασκαλία του Νικολάου Μαργιωρή δεν κομίζει ούτε υπόσχεται κάποια νέου τύπου σωτηρία στην ανθρωπότητα. Απλά "αναβιώνει" και συγκεράζει σε σημαίνον βαθμό -μέσα από το προσωπικό "φίλτρο" της πραγμάτωσής του με βάσει την σύγχρονη πραγματικότητα και αναγκαιότητα- την αρχαία Ελληνική μύηση, την Αιγυπτιακή μύηση, την Ινδική μύηση και τέλος την Χριστιανική Εσωτέρα μύηση σε μια αρμονική "συνύπαρξη" και συν-πορεία δυνατοτήτων και ευκαιριών που ορμάται από την προσωπική ανάγκη για κάλυψη των αναζητήσεων του κάθε ανθρώπου ξεχωριστά.


Πέραν όμως όλων των προαναφερθέντων το κατεξοχήν διαφορετικό στις διδαχές και στα συγγράμματα του Νικολάου Α. Μαργιωρή είναι ότι δίνει ΑΠΑΝΤΗΣΗ προσωπική, απόλυτα ΔΙΚΗ ΤΟΥ, στο μέγα θέμα κάθε εποχής, το ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΟ (Αποκάλυψη Ν. Μαργιωρή).


Η μυστικιστική ψυχή του φανερώνει τις εμπειρίες της και προσπαθεί να δώσει την απάντηση με μέσο και όργανο το Νου και την γραφίδα για υπερδιανοητικά και υπερσυνειδητά συμβάντα. Βάσει αυτών ξετυλίγεται ένας αιώνιος δημιουργικός κύκλος, που τον συντονίζει και τον δημιουργεί ο ΛΟΓΟΣ, που στην ανθρώπινή μας γλώσσα σήμερα λέγεται Ιησούς Χριστός.


Το πλήρες Πνευματικό Του Όραμα (η Μυστική Του Ζωή) αποτυπώνεται σε πολλά από τα βιβλία του, όπως: Γένεση και Θάνατος των Κόσμων και των Όντων, Εσωτερική Φιλοσοφία, Μεταθανάτια Ζωή, η Δημιουργία των Κόσμων κ.α (δέστε το site μας www.omakoio.gr), για πρώτη φορά δημόσια, με προσιτότατη, απαράμιλλη και εξαντλητική εκμυστήρευση για όλα τα στάδια της Δημιουργίας, τους Νόμους που την διέπουν, τα Υπερόντα που εσωτερικά άρχουν και την Μία Αρχή των Πάντων. Γένεση, Διατήρηση, Θάνατος και Απουσία κάθε Εκδήλωσης δίνουν ένα υπέρ-πανοραμικό, ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ σε βάθος και ανάλυση ανεξάντλητο παρόν, το οποίο κατά την ταπεινή μας γνώμη είναι ΧΡΗΣΙΜΟ να έρθει εις ΓΝΩΣΗ κάθε σοβαρά ενασχολούμενου, ανεξαρτήτως τοποθέτησης και εκπροσώπησης.

 

Ερώτηση: Γιατί υπάρχουν σήμερα πολλά Ομακοεία, στην Ελλάδα; Ποια είναι η σχέση τους;

 

Απάντηση: Όπως προανέφερα ο Δάσκαλος Νικόλαος Α. Μαργιωρής ίδρυσε το 1976, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το Ομακοείο Αθηνών (Ομακοείο, Ομ-ακούειν = εκ του ομού, μαζί ακούμε μία υψηλή εσωτερική διδασκαλία ή ακόμη ακούμε το ΟΜ, τον τέλειο ήχο).


Πολύ αργότερα και μετά από μακρά εκπαίδευση μαθητές - στελέχη του με την συγκατάθεσή του ίδρυσαν ανάλογες νεοπυθαγόρειες πρακτικές φιλοσοφικές σχολές τις οποίες και εγκαινίασε ο ίδιος.


Συγκεκριμένα τον Οκτώβριο του 1991 ιδρύθηκε το Ομακοείο Λαμίας με υπεύθυνους τους Δημήτρη και Κούλα Τσαπάρα και τον Ιανουάριο του 1992 ιδρύθηκε το Ομακοείο Τρικάλων με υπεύθυνο τον Ηλία Κατσιάμπα. Μετά την μετάσταση του Δασκάλου (Μάϊος 1993) την συνέχιση του Ομακοείου Αθηνών την ανέλαβε η βοηθός του Σμάρω Κοσμάογλου.


Τα τρία παραπάνω Ομακοεία είναι αυτάρκεις, αυτοδύναμοι και ανεξάρτητοι οργανισμοί - μεταφυσικές σχολές με πληρότητα εσωτερικών δραστηριοτήτων και φυσικά το καθένα έχει τον δικό του δάσκαλο και την δική του προσωπική ξέχωρη ευθύνη και δονητική μετάδοση του Εσωτερισμού.


Μετά την μετάσταση του Δασκάλου Ν. Μαργιωρή και με το πέρασμα των ετών τα τρία αυτά μητρικά Ομακοεία προχώρησαν σε επέκταση των δραστηριοτήτων τους. Έτσι το Ομακοείο Αθηνών έκανε υποκαταστήματα στην Κέρκυρα, στον Πειραιά και στην Ρόδο. Το Ομακοείο Λαμίας στην Καλλιθέα Αθηνών και το Ομακοείο Τρικάλων στην Θεσσαλονίκη ενώ μαθητές του δραστηριοποιούνται διδακτικά σε δύο σημεία στην Καρδίτσα. Δύο ακόμη δραστηριότητες από παλαιά στελέχη του Ν. Μαργιωρή αναπτύσσονται στην Κομοτηνή και στο Λουτράκι Κορινθίας.
Τέλος όλα τα Ομακοεία βρίσκονται σε Φιλελεύθερο Πυθαγόρειο Φιλοσοφικό Σύνδεσμο αναμεταξύ τους μέσα από την κοινή υπηρεσία των Παρακαταθηκών του πνευματικού Δασκάλου Νικολάου Μαργιωρή, οι οποίες συγκεράζουν όχι μόνον το προσωπικό πνευματικό του βίωμα (σύγχρονες αποκαλύψεις Ν. Α. Μαργιωρή) αλλά και τις Γνώσεις της Ανατολής και της Δύσης, όπως εκπήγασαν προκατακλυσμιαία από την μητρική τους εστία - πηγή, την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου, από τους προγόνους μας προέλληνες, τους αποκαλούμενους Δραβίδες που υπήρξαν οι αντίπαλοι των Ατλαντίνων.

 


Ερώτηση: Ποια θεωρείς ότι είναι τα σημερινά προβλήματα στον χώρο της Εσωτερικής Αναζήτησης, σήμερα, στην Ελλάδα;


Απάντηση: Μερικά από τα προβλήματα που συναντά έντονα ο χώρος της Εσωτερικής Αναζήτησης είναι σε γενικές γραμμές ο δογματισμός, η μισαλλοδοξία, η προκατάληψη, η δεισιδαιμονία, η σπίλωση, ο θρησκευτικός φανατισμός, ο εγωισμός και η εν γένει ανεπάρκεια στοιχειώδους νοημοσύνης και ισορροπημένου συναισθήματος ή και σκοπιμότητα πολλών της αντίπερα όχθης (πολλές φορές και της δώθε) "ειδικών" ή μη ειδικών που αναλαμβάνουν ευχερώς σύγχρονες "σταυροφορίες" κατά της ελευθερίας της σκέψης, κατά της διακίνησης των ιδεών, του δικαιώματος της επιλογής του καθενός μας, διάφορων ακροτήτων που διχάζουν και εκβιάζουν από θέση "εξουσίας" τον συναισθηματικό και ψυχικό κόσμο των συνανθρώπων μας, τους ασκούνε αφόρητη και απαράδεκτη ψυχολογική πίεση και τους ενσπείρουν φοβίες και άγχη, υψώνοντας ΨΕΥΤΙΚΑ διαχωριστικά τείχη μεταξύ υποτιθέμενης αλήθειας και μη αλήθειας.

Η ευθύνη τους είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ, διότι βιάζουν ψυχολογικά και συγκρατούν ηθελημένα με κάθε μέσο ανθρώπινες ψυχές εκεί που ετσιθελικά και τυπολατρικά οριοθετούν αυτοί την αλήθεια και είναι ΥΠΟΛΟΓΟΙ γι' αυτό, διότι καταπιέζουν και αναστέλλουν την ελεύθερη ψυχική ορμή για εξέλιξη πολλών συνανθρώπων μας. Το κάρμα που δομούν είναι εξαιρετικά βαρύ και θα πληρωθεί εις το ακέραιο.


Ακόμα έχουμε την περίπτωση πολλών υποτιθέμενων "εκπροσώπων" μάλλον των εαυτών τους, που χωρίς να έχουν τύχει δασκάλων ή ορμώμενοι από την ανάγκη για αυτοεπιβεβαίωση των εαυτών τους ή ακόμη και για εύκολο προσπορισμό οικοδομούν επιχειρήσεις διαλεύκανσης και καθοδήγησης των απλοϊκών προβλημάτων του πολύ "εύπιστου" κόσμου, επιτυγχάνοντας μια "εκμετάλλευσή" του και πριμοδοτώντας σε μια συλλήβδην κατασυκοφάντηση της Ιεράς Μεταφυσικής (Εσωτερικής Επιστήμης) και των επιμέρους κλάδων της εις όφελος της τσέπης τους, του εγώ τους και εις βάρος του κοινωνικού συνόλου και της Αλήθειας.


Είναι αλήθεια ότι απαιτείται μια "ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ" αλλά αυτά δεν είναι καθόλου εύκολα πράγματα κι ακόμα κι αν υπάρχουν σε κάποιο βαθμό δεν γίνονται εύκολα αποδεκτά ή και αντιληπτά.
Μόνον η άπλετη διάδοση της ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ προς κάθε κατεύθυνση θα ενισχύσει τους μηχανισμούς αμύνης της κοινωνίας μας (και των εαυτών μας) και με τον καιρό θα εκτιμήσει και προτιμήσει την ποιότητα από την ποσότητα, την γνώση από την άγνοια, την ιδία εμπειρία από την τυφλή πίστη ή "σερβιρισμένη" ημιμάθεια που οδηγεί στην σκόπιμη παραπλάνηση και συκοφάντηση κάθε υγιούς ποιοτικού φιλοσοφικού συστήματος, εγχώριου ή ξένου.


Τα πιο μεγάλα όμως προβλήματα δεν εστιάζονται σε όλα τα προαναφερθέντα που έρχονται μάλλον για να μας βοηθήσουν, να μας τρίψουν, να μας αφυπνίσουν, ίσως και να μας αποκαθάρουν καρμικά. Τα πιο μεγάλα προβλήματα ανέκαθεν εντοπίζονταν, εντοπίζονται και θα εντοπίζονται στους ίδιους μας τους εαυτούς και σε όλα όσα φέρουμε μέσα μας ως ατέλειες, δεσμά και προσκολλήσεις που πρέπει σιγά σιγά να κυριαρχηθούν και να υποδουλωθούν για να βρει έδαφος καθαρό να λάμψει το ΦΩΣ της ψυχής, η Χριστική Συνείδηση, η Εσωτέρα Μακάρια Γαλήνη. Όλα τα υπόλοιπα εξωτερικά εμπόδια καλό (και αληθινό) είναι να τα βλέπουμε ως δυσκολίες ευκαιριών, που ο Κύριος μεριμνά να τοποθετήσει εμπρός μας για να μας απαλλάξει από τα δικά μας παρελθόντα καρμικά σφάλματα - βάρη, για να μας βοηθήσει να πάρουμε την ανιούσα και να επιταχύνουμε δημιουργικά την εσωτερική μας πρόοδο επικουρώντας πάντα και τον συνάνθρωπό μας ώστε να έρθει κι αυτός ένα βήμα πιο πέρα απ' ότι σήμερα βρίσκεται.


Ερώτηση: Γιατί κάποιος θα έπρεπε να μελετήσει και να ασχοληθεί με τον Εσωτερισμό; Ποιο θα ήταν το πρακτικό όφελός του;


Απάντηση: Ο Εσωτερισμός ή αλλιώς Μεταφυσική, όπως γενικώς είναι γνωστό, εμπεριέχει δύο σημαίνοντα σκέλη. Από την μία έχουμε τον Αποκρυφισμό ή Αποκρυφολογία, την ενασχόληση δηλαδή με κάθε τι το οποίο όχι μόνον παραμένει αδιερεύνητο και ανεξιχνίαστο από την κόρη του Αποκρυφισμού, την επιστήμη, αλλά και άγεται και φέρεται μέσα στο αχανές παλμοβάθος των 13 Εσωδιαστάσεων της Πανδημιουργίας, της 7ης Ιδρυτικής Ακτίνας στην οποία υπαγόμαστε από το σύνολο των 13 που το Θείο Σχέδιο παρουσίασε για τα Σύμπαντα. Άλλες τόσες για τα Αντισύμπαντα και ας μην αναφέρουμε για τα Υπερσύμπαντα όπου η Θέση - Θρόνος της "Αμετακινησίας" του Πατέρα... (βλέπε Βιωματικές Αποκαλύψεις Νικολάου Μαργιωρή στα βιβλία του Γένεση και Θάνατος των Κόσμων, Εσωτερική Φιλοσοφία, Μεταθανάτια Ζωή, Εσωτερική Μύηση, Αποκάλυψη Ιωάννη και δευτερευόντως Μετενσάρκωση, Κάρμα, Αποκρυφολογία τρεις τόμοι, Δίτομη Μεταφυσική Εγκυκλοπαίδεια, 34 μελέτες, 49 τεύχη του περιοδικού Ομακοείου, σπουδές δι' αλληλογραφίας κ.α.).


Από την άλλη μεριά έχουμε τον Μυστικισμό (βλέπε βιβλία Ν. Μαργιωρή Χριστοκεντρικός και Χριστοκρατικός Μυστικισμός, η Θεουργία Διδάσκει τον Αιώνιο Δρόμο της ψυχής, το Τρίτομο έργο Μυστική Διδασκαλία κ.α.) που αφορά ένα και μόνο αποκλειστικά γεγονός. Την αδιάρρηκτη ένωση - κοινωνία - επαφή Πλάστη και πλάσματος και την πλήρη "αδιαφορία" για κάθε δημιούργημα πλην Εκείνου από τον οποίο τα πάντα προέρχονται, εξαρτούνται και καταλήγουν.


Υπό την παραπάνω έννοια η ενασχόληση με τον Εσωτερισμό που περιλαμβάνει τα δύο αυτά δεδομένα είναι το ΑΠΑΝ στον άνθρωπο, διότι είναι σε θέση να τον κατατοπίσει σε απίστευτο βάθος και εύρος για όλα τα ερωτήματα ουσίας, που άπτονται του Οντολογικού και Κοσμογονικού ζητήματος (της ίδιας της ζωής του εν τέλει) και να του δώσει με τον καιρό την ευκαιρία να πλάσει έστω και με την διανοητική λειτουργία του μια αντιπροσωπευτική ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ του κόσμου μας (και των εσωκόσμων) και των Νόμων που διέπουν την Δημιουργία, να καταλάβει τον ρόλο και τον σκοπό για τον οποίο βρίσκεται εδώ και να αναλάβει με υπευθυνότητα τις ατομικές και συλλογικές του ευθύνες μέσα από ποιοτικούς εξακολουθητικούς αγώνες με τον ίδιο του τον εαυτό ώστε αργά και σταθερά να υπερβεί τα εσκαμμένα του ορθολογισμού και της φθαρτότητας και να αγκαλιάσει εκείνα της αιωνιότητας - πνευματικότητας (υπερδιανοητικής λειτουργίας του Νου), δηλαδή του ψυχοπνεύματός του. Του ίδιου του ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ της ΖΩΗΣ.


Μόνον έτσι θα μπορέσει να κατανοήσει ότι βρίσκεται ως ηθοποιός στο επίκεντρο μιας σκηνοθεσίας (μάγια ή αλλιώς ψευδαίσθηση), την οποία πρέπει ασφαλώς να εκτελέσει αλλά είναι λάθος να ταυτίζεται μαζί της και με τον εξωτερικό εαυτό του που αποτελεί αντανάκλαση αυτού του θεατρικού σκηνικού (ηθοποιία), το οποίο ονομάζουμε τρισδιάστατο κόσμο, που έχει ημερομηνία λήξης όπως και η μούμια - σώμα που όλοι φέρουμε.


Ιδού το μέγιστο και ουσιαστικό ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ του.


Φυσικά η υγεία και η αρμονία σώματος, Νου και ψυχής προϋποτίθεται και επιτυγχάνεται ανάλογα με την ζέση της ενασχόλησης του καθενός και κατόπιν έπεται η απόφαση για διερεύνηση των αοράτων, για κοινωνία με την ψυχή ή και για πλήρη αποδέσμευση από τα καρμικά και μετενσαρκωτικά δεσμά, που στο βάθος συνιστά και την μόνη αληθινή σωτηρία μας, η οποία προέρχεται από εξακολουθητική αυτοεξέλιξη πολυποίκιλων και πολυδιάστατων αγώνων στο πεδίον της "μάχης" του καθ' ημέραν ρέποντα προς χριστοποίηση ανθρώπινου βίου.


Ερώτηση: Ποιο είναι το μέλλον του Εσωτερισμού στην Ελλάδα και στον Κόσμο;


Απάντηση: Το μέλλον του Εσωτερισμού στην Ελλάδα, όπως και γενικότερα στον κόσμο, διαγράφεται μάλλον "θετικό". Μπορούμε και πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι, διότι διαφαίνεται ότι άρχεται μια χαλάρωση των κάθε λογής ασφυκτικών της ελευθερίας δεσμών από στείρους δογματισμούς και από έξαλλους κι ακραίους φανατισμούς, που δεν θα εκλείψουν βέβαια αλλά δεν θα μπορούν να έχουν την ίδια ισχύ και τον ίδιο επηρεασμό του χθες.


Η αισιοδοξία όμως αυτή συνιστά ταυτόχρονα και ΑΠΑΙΤΗΣΗ από κάθε εσωτεριστή, οποιασδήποτε βαθμίδας και όπου γης, να επιδείξει την μέγιστη δυνατή απάρνηση (αυταπάρνηση) του δικού του είναι για να μεταδώσει ή ενσπείρει όσο γίνεται περισσότερα εσωτερικά ερεθίσματα σε πλατύτερες μάζες ανθρώπων και φυσικά να παράσχει απλόχερη εκπαίδευση και εξακολουθητική διδαχή στους άμεσα ενδιαφερόμενους χωρίς να φεισθεί χρόνου, κόπου και παροχής γνώσεων. Παράλληλα δεν θα πρέπει να παραλείπει να επαναβεβαιώνει διαρκώς την μείωση της κυριαρχίας του εγωισμού επί του εαυτού του, να βρίσκει την δύναμη μέσα από τις αδυναμίες και τις ατέλειές του να "σπάει" διαρκώς τα "φράγματα" που ορθώνονται μπροστά του, να αναγεννάται και να εμπνέει τους ανθρώπους που τον εμπιστεύονται, με έργα και όχι μόνον με λόγια.Τέλος χωρίς να περιφρονεί τους εξωτερικούς νόμους και ΚΑΝΕΝΑΝ συνάνθρωπό του να επιδιώκει την με κάθε θυσία ευθυγράμμιση με τους Θείους Νόμους που κατευθύνουν ως Θείο Σχέδιο άπασα την Δημιουργία.


Μόνον έτσι πιστεύουμε ότι θα ανατείλει κάπως "ταχύτερα" και πιστότερα ο ΗΛΙΟΣ της Αλήθειας σε μεγαλύτερα ποσοστά ανθρώπων και θα πάρουν με την σειρά τους την γεύση της χαράς και της Γαλήνης και οι ίδιοι αλλά και η κοινωνία που μας περιβάλλει, η οποία θα γίνεται ολοένα και πιο ανθρώπινη για να πλησιάσει με τον καιρό την αγγελική της όψη που -στα πλαίσια της ανακύκλωσης των υλικών και πνευματικών πολιτισμών- συμπυκνούται στο μελλοντικό θαύμα της παρουσίας του Τρίτου Ελληνικού -Πνευματικού- Πολιτισμού που αποκαλείται και Κοιλάδα των Ρόδων....
Πάντα όμως συν Αθηνά και χείρα κίνει.


Ερώτηση: Πιστεύεις ότι θα έπρεπε να υπάρξει μια προσπάθεια ένωσης των εσωτερικών ομάδων στην Ελλάδα; Αν, όχι, γιατί;


Απάντηση: Θεωρητικά κάθε προσπάθεια επαφής (όχι ένωσης) είναι θεμιτή και σε ένα λελογισμένο βαθμό μπορεί να επιδιώκεται. Ιδίως για σκοπούς που άπτονται μιας στοιχειώδους "αναγνώρισης" των Φιλοσοφικών - Μεταφυσικών Σχολών από την Πολιτεία ή της αλληλογνωριμίας - αλληλοεπαφής και της όποιας συζήτησης και πιθανής ανταλλαγής απόψεων με ειλικρίνεια και σεβασμό μεταξύ εκπροσώπων. Ακόμα όμως κι αυτά φαντάζουν κάπως δύσκολα και ίσως αβέβαια ως προς τα αποτελέσματά τους, την χρησιμότητά τους ή ενδεχόμενα προς την ειλικρίνεια και τα κίνητρα του καθενός.


Ο ανθρώπινος παράγοντας και οι ανθρώπινες ατέλειες συντελούν ασφαλώς σ' αυτό. Ανεξαρτήτως θέσης και ρόλου η εξέλιξη του ανθρώπου δυστυχώς δεν συντελείται με άλματα, ούτε φυσικά με τίτλους και απονομές βαθμών, ούτε με όμορφες και φανταχτερές αμφιέσεις και εκδηλώσεις, ούτε στενά με την Γνώση, ούτε με ποικίλες μορφές εκπροσωπήσεων, ούτε με μικρές ή μεγάλες ενώσεις, ούτε φυσικά με την όποια λεκτική αποδοχή της Αλήθειας. Απαιτείται προσωπικός αγώνας ζωής αν όχι ζωών… επί ενός σαφούς και συγκεκριμένου δρόμου επιλογής, ταύτισης αλλά και πράξης για κάθε άνθρωπο.


Η μικρή μας εμπειρία αλλά και η γενική παραδοχή απ' όσους έχουν εμπλακεί σε τέτοιου είδους επαφές τεκμαίρει το δύσκολο και ίσως κι "άσκοπο" της όλης υπόθεσης περί ένωσης. Άλλωστε όλοι οι μεγάλοι Δάσκαλοι δημιούργησαν ΔΙΚΟ τους δρόμο ανόδου που οι μικρότεροι δάσκαλοι και μαθητές στήριξαν και ακολούθησαν. Δεν συνένωσαν εις ΕΝΑ όλα τα επιμέρους μονοπάτια αλλά άφησαν τον καθένα να διαλέξει αυτό που πλησιάζει και εκφράζει την δική του ψυχοσύνθεση, πράγμα που δεν φαίνεται ότι μπορεί με κάποιο τρόπο να αλλάξει στο μέλλον.


Οι καρμικές ιδιαιτερότητες του κάθε λαού, του κάθε έθνους και όλων των επιμέρους ομάδων και υποκατηγοριών ξεκινούν από διαφορετικό σημείο ανάπτυξης και ορμής και καταλήγουν σε διαφορετικό τέρμα, υψηλότερο ή χαμηλότερο. Δεν μπορεί να είναι διαφορετικά.
Η θέση λοιπόν κάθε μικρού ή μεγαλύτερου φορέα Εσωτερικών Αληθειών είναι να παραμείνει εδραίος στον δικό του δονισμό απόδοσής της και εξ' αυτού του γεγονότος να παράγει το δικό του "αμιγές" έργο και όχι να συμπλέκει το έργο του με άλλα που δεν μπορούν εκ των πραγμάτων να έχουν τον ίδιο δονισμό, την ίδια καθαρότητα, αυτοχθονία ή μη, μεγαλύτερη ή μικρότερη βαθύτητα και ποιότητα διδασκαλίας και την ίδια διαβάθμιση αποδοχής, απορρόφησης και κυρίως δημιουργικής αφομοίωσης κι ενσωμάτωσης περισσότερης ή λιγότερης κλίμακας αναζητητών.


Έκαστος εφ ω ετάχθη. Άλλωστε η λέξη Ένωση ταυτίζεται με την λέξη Τελειότητα - Μοναδικότητα. Μόνο μεμονωμένα παραδείγματα φέρουν μέσα τους αυτού του είδους την ΕΝΩΣΗ. Η προς τα έξω όμως εφαρμογή της είναι κομμάτι απίθανο και προϋποθέτει την ένωση όλης της ανθρωπότητας πρώτα ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ.... που στο μεταξύ μάλλον θα έχει ακολουθήσει τον νόμο της εξαΰλωσης....


Νομίζουμε ότι είναι κοινή αντίληψη ότι τα περί ένωσης είναι μάλλον υπερφιλόδοξες αντιλήψεις (για να μην μεταχειριστώ την λέξη ουτοπικές) ή ακριβέστερα υπερεξιδανικευμένες καταστάσεις που δεν αντιπροσωπεύουν κατά την γνώμη μας την πραγματικότητα. Κι αν εν μέρει παρουσιάζεται κάποια τέτοια τάση θα είναι κυρίως θεωρητική, πολύ οριακή, καμιά φορά κι ολίγο πειραματική και ασφαλώς χωρίς κάποιο ουσιαστικό, πρακτικό αντίκρισμα. Πιστεύουμε ότι εκτιμώντας ρεαλιστικά τα πράγματα δεν διαφαίνεται ούτε για το έμμεσο ούτε για το πιο μεμακρυσμένο μέλλον ευόδωση μιας τέτοιας προσπάθειας, η οποία δεν νομίζουμε ότι μπορεί να συνεισφέρει σε κάτι συγκεκριμένο, αντίθετα ενδέχεται να κάνει και τα υπάρχοντα συγκεκριμένα ασαφή έως ομιχλώδη ή και αποκρουστικά και μάλλον να αυξήσει την σύγχυση του κόσμου για την Εσωτερική Πραγματικότητα περιπλέκοντας τα εξατομικευμένα μονοπάτια και τις ξέχωρες εκπροσωπήσεις - δονισμούς.


Ερώτηση: Ποια είναι η γνώμη σου, στην άποψη ότι θα έπρεπε να ασχοληθούμε μόνο με την δική μας Ελληνική Παράδοση διότι αυτό είναι που μας ταιριάζει και όχι με τις παραδόσεις και τον εσωτερισμό των άλλων πολιτισμών και εθνών;


Ο κάθε άνθρωπος είναι ΠΑΝΕΛΕΥΘΕΡΟΣ από τον ίδιο τον Δημιουργό Του να επιλέξει και να ασχοληθεί με ό,τι αυτός θεωρεί χρήσιμο και απαραίτητο για τον εαυτό του ακόμα κι αν η επιλογή του διαπιστωθεί εκ των υστέρων ατυχής ή λανθασμένη.


Η εμπειρία και η ελεύθερη αναζήτηση της Αλήθειας είναι υπεράνω ΟΛΩΝ και αναφαίρετο δικαίωμα της κάθε εξατομικοποιημένης πνευματοψυχής απευθείας από τον Πλάστη της, αρκεί βέβαια με τον καιρό να καταλήγει σε ένα ζύγι και σε ένα ξεκάθαρο προσωπικό δρόμο ανόδου. Αλλιώς χάνεται μέσα στον κυκεώνα του τεράστιου μεταφυσικού αγρού, που όπως και στα της εξωτερικής κοινωνίας ισχύοντα φύονται πλειάδα διαφορετικών χόρτων, καλών και κακών, ήμερων και άγριων.


Η δική μας αντίληψη, όπως εκφράστηκε και διατυπώθηκε στο λόγο και στα έργα του Ν. Μαργιωρή, αφορά την θεώρηση εκείνη -προκύπτει και από μία σειρά εξωτερικών τεκμηρίων: γλωσσολογικών, ανθρωπολογικών, αρχαιολογικών, μυθολογικών, θρησκευτικών και μεταφυσικών- που προβάλει την άποψη ότι οι τρεις πολιτισμοί των Ινδών, Αιγυπτίων και Ελλήνων (και παρακλάδια των ανά την Γη) έχουν κοινή την προκατακλυσμιαία και σε ένα βαθμό την μετακατακλυσμιαία καταγωγή τους από μια κοινή εστία - πηγή που επικεντρώνεται στην λεκάνη της Μεσογείου θαλάσσης. Αναλυτικές λεπτομέρειες και στοιχεία μπορεί να βρει ο κάθε ενδιαφερόμενος στα βιβλία του Νικολάου Μαργιωρή "Δραβίδες οι Πρόγονοι των Ελλήνων", "Αποσυμβολισμός της Ελληνικής Μυθολογίας", "Στις Μέρες του μεγάλου Βασιλιά της Κρήτης Μίνωα", "Ελευσίνια Μυστήρια", "Πυθαγόρεια Αριθμοσοφία", "Η Τελευταία μέρα του Σωκράτη", "Φαραώ Ακενατόν" κ.α.


Σύμφωνα με τα παραπάνω το Ελληνικό - Προελληνικό Πνεύμα δεν περιορίζεται στα όσα στοιχεία γνώσεων έχουν διασωθεί έως σήμερα ή στα απολεσθέντα πέτρινα βιβλία των Ελευσινίων Μυστηρίων κ.π.α., αλλά στο Σύνολο ΟΛΩΝ των παραπάνω Πολιτισμών που διεσπάρησαν σε διαφορετικές κατευθύνσεις συν την Εσωτερική διάσταση του Χριστιανισμού που έχουν Μία Πρωταρχική Εστία από την οποία προήλθαν και εκπορεύτηκαν.


Άρα η κοινή συνισταμένη ενασχόλησής μας με το Σύνολο των παραπάνω πολιτισμών και Πνευματικών Υποθηκών (θεωρητικά και πρακτικά) και όχι μόνον συνιστά ΔΙΚΗ ΜΑΣ παράδοση, παράδοση ολάκερης της ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ, που εκπήγασε από τους μακρινούς προγόνους μας (γήινους, εξωγήινους και υπεργήινους) και χρήζει βαθύτατης μελέτης και σπουδής για να βρούμε τις "αφανείς" και πρωτότυπες ρίζες της ή τουλάχιστον αυτές που είναι περισσότερο συμβατές με την εξατομικοποιημένη πορεία εξέλιξης του σήμερα για τον καθένα μας.


Εδώ θεωρούμε αναγκαίο να υπογραμμίσουμε ότι όποιος δεν κοινώνησε με τις πνευματικές γνώσεις των προγόνων μας όπως σχεδόν "αυτούσια" διασώθηκαν ως σήμερα στα κυρίαρχα Μυστικιστικά Συστήματα Ανατολής και Δύσης (Ινδουισμός, Εσωτερικός Χριστιανισμός, Ορφισμός - Πυθαγορισμός - Πλατωνισμός κ.α.), όποιος δεν επιδόθηκε με ιδιαίτερο ζήλο στην Κάρμα, Γκνάνι, Μπάκτι, Κουνταλίνη και Ράτζα Γιόγκα δεν έμαθε ΤΙΠΟΤΑ σ' αυτή του την ζωή και θα υπολείπεται στο διηνεκές αληθινών ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ εφοδίων (Εσωτερικής Παιδείας) και ουσιαστικής πνευματικής διάκρισης και υψηλού προσανατολισμού. Αυτονόητο είναι ότι και οι βηματισμοί του θα είναι ή επίπλαστοι ή σημειωτόν ή μετά βίας και ελαφρώς -ενδεχόμενα και παραπλανητικώς- προς τα εμπρός. Φυσικά όλα τα παραπάνω απαιτούν επιπρόσθετα την ΣΤΕΝΗ καταλυτική σχέση μαθητή και δασκάλου χωρίς την οποία δεν περπατάει τίποτα αληθινά και σε κανέναν τομέα στον κόσμο μας.


Ερώτηση: Ποια είναι η γνώμη σου για την Παγκοσμιοποίηση; Πώς επηρεάζει αυτό τον Εσωτερισμό και τον Πολιτισμό;


Απάντηση: Ο Εσωτερισμός όπως μας λέει και η λέξη του ασχολείται "αποκλειστικά και μόνον" με τα ενδότερα γεγονότα της Δημιουργίας, όχι με τα εξώτερα.


Ό,τι βλέπουμε να συμβαίνει ολογύρωθέν μας αποτελεί την εκπλήρωση της συλλογικής καρμικής επιταγής της ανθρωπότητας και συνιστά γενικά τον διαμοιρασμό της δικαίας εσωτερικής ορμής των ρευμάτων της ζωής, η οποία σαφέστατα κατευθύνει προς ένα άνοιγμα των κοινωνιών, των λαών, των θρησκειών, των εθνών, των οικονομιών, των πολιτισμών, των φιλοσοφιών, των επιστημών και των κρατών αναμεταξύ τους.


Η αποκαλούμενη παγκοσμιοποίηση τείνει με τις όποιες αναστολές του βηματισμού των ατομικών και συλλογικών "εγώ" να ακολουθήσει αυτή την εσωτερική ορμή, η οποία όμως μας παρουσιάζεται ακόμα άγουρη ή συνυφασμένη με μικρόνοες ιδιοτέλειες και χαμηλές προσπάθειες χειραγώγησης των "ισχυρών" έναντι των λιγότερο ισχυρών, που ασφαλώς δομούν τα νέα καρμικά αίτια του μέλλοντος στους υπαίτιους ενώ παράλληλα απαλλάσσουν από τα παλαιά τους παθόντες.


Μέσα της λοιπόν αναμφίβολα έχει τον σπόρο της αλήθειας, που ορμάται από βαθύτατα εσωτερικά νομοτελειακά αίτια αλλά θεωρούμε ότι χρειάζεται πολλή δουλειά και πολύ ωριμότητα στους ανθρώπους (σε όλους μας) για να μάθουν να τον αφομοιώνουν όλο και περισσότερο και να τον χειρίζονται με πιο χρηστό, συλλογικό, συνολικό και απελευθερωτικό τρόπο.


Σ' αυτό μέγιστη σημασία θα παίξει η ανασκευή των εαυτών μας που περνάει μέσα από την κρησάρα της Ελεύθερης και Ανοικτής Εσωτερικής Παιδείας προς κάθε κατεύθυνση. Πράγμα που προς το παρόν συμβαίνει σε ελαφρά και πολύ εύπεπτη έως ακατάλληλη μορφή για τους πολλούς και μόνον στους ολιγότερους βρίσκει σε κάποιο βαθμό την δέουσα αφομοίωση και απόδοση.
Ο αληθινός Εσωτερισμός δεν επηρεάζεται κατ' ουδένα τρόπο από την ορθά νοούμενη Παγκοσμιοποίηση ούτε αγγίζεται από τα κακέκτυπά της, αντίθετα παρακολουθεί εκ των έσω τα διαδραματιζόμενα, ενώ παράλληλα συμβάλει και συντάσσεται απόλυτα στην επιτάχυνση υλοποίησής της επί υγιών ηθικοπνευματικών βάσεων και κριτηρίων.


Ερώτηση: Ποια είναι τα επόμενα σχέδια του Ομακοείου Τρικάλων και Θεσσαλονίκης;


Απάντηση: Ο γενικός προσανατολισμός του Ομακοείου Τρικάλων είναι να απλώνεται διαρκώς και βαθμηδόν ο σπάνιος πλούτος της Εσωτερικής Βιωματικής Γνώσης του Νικολάου Μαργιωρή (και όλων των αληθινά Μεγάλων που πέρασαν από τον πλανήτη μας και αποτελούν υψηλά ΠΡΟΤΥΠΑ: Ιησούς Χριστός, Απ. Παύλος, Απ. Ιωάννης, Ορφέας, Πυθαγόρας, Πλωτίνος, Πλάτωνας, Ωριγένης, Σανκάρα, Ραμακρίσνα, Βιβεκανάντα, Θεόφιλος Καΐρης, Ακενατόν ή Σαιν Ζερμαίν κ.π.α.) σε όσο γίνεται πλατύτερα στρώματα ανθρώπων.


Πρωτίστως όμως βασικό μέλημά μας είναι να μεταδώσουμε και να εκπαιδεύσουμε κάθε αληθινά ενδιαφερόμενο που αισθάνεται τον εαυτό του κοντά στην Φιλοσοφική μας θεώρηση και επιθυμεί να την διδαχθεί συστηματικά, για να του δοθούν όσο γίνεται μεγαλύτερα κι αυτούσια κομμάτια εσωτερικών μαργαριταριών και όλοι εκείνοι οι πρακτικοί διέξοδοι (βλέπε έργα Ν. Μαργιωρή: Το μυστικό της Χάθα Γιόγκα, Κρίγια Γιόγκα - μέθοδος σωματοψυχικής θεραπευτικής, Κάρμα, Ράτζα Γιόγκα - ανύψωση του Νου από την συνείδηση στην υπερσυνείδηση, Διαλογισμός, Λευκή Μαγεία -Θεουργία-, Εσωτερική Θεραπευτική κ.α.) για να αρχίσει μια ανοικοδόμηση του εαυτού του στα ψυχοπνευματικά πρότυπα των Άριστων Πνευματικά και μια παράλληλη στήριξη των συνανθρώπων του.


Βασικός, εμπειρικός και υψηλός γνώμονας για μας είναι το πρόσωπο, το έργο και το έμπρακτο παράδειγμα του Δασκάλου μας Νικολάου Μαργιωρή, που επικεντρώνεται στο μεγαλείο της Θέωσης είτε δια της αυτοφωτίσεως (Διαλογισμός - Γιόγκα - Σαμάντι) είτε δια της Χριστικής Πραγμάτωσης (Μυστικισμός - Θεία Χάρη).


Τέλος είμαστε ανοικτοί σε κάθε καλοπροαίρετο αναζητητή που επιθυμεί με την μικρή βοήθειά μας να πραγματοποιήσει ένα ολοκληρωμένο, ονειρεμένο και δύσβατο βαθύ γνωστικιστικό ταξίδι - περιπέτεια, μια ατομική ΟΔΥΣΣΕΙΑ συλλογικής, ισορροπημένης συνύπαρξης και συνεξέλιξης μέσα στην τρικυμιώδη ζωή για την ανάπλαση του εαυτού του, που μπορεί, αν το τολμήσει, να τον οδηγήσει υπεράνω της ζωής αυτής ή έστω να τον φέρει σε μια ουσιαστική ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ που κανείς και τίποτα να μην μπορεί πλέον να τον "θίξει" ή να του αλλοιώσει την ΕΙΚΟΝΑ του για την Αλήθεια.


Στο site μας στο Ίντερνετ (http://www.omakoio.gr) μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να βρει περιλήψεις και περιεχόμενα και για τα 75 έργα του σύγχρονου πνευματικού Δασκάλου Νικολάου Α. Μαργιωρή και να επιλέξει όποια εκτιμά ότι τον ενδιαφέρουν. Παράλληλα έχει την ευκαιρία να πληροφορηθεί και για τις Σχολές (Ομακοεία) που συνεχίζουν απρόσκοπτα το έργο του καθώς και για τις δραστηριότητες που αναπτύσσουν.

 

Υ.Γ.: Καταγράφω παρακάτω τα πλήρη στοιχεία μου τα οποία είναι ελεύθερα προς κοινοποίηση οιουδήποτε ενδιαφερθεί, σήμερα ή στο μέλλον, για το έργο του Νικολάου Μαργιωρή.
Με ειλικρινείς ευχαριστίες
Ηλίας Λ. Κατσιάμπας
Υπεύθυνος Φιλοσοφικών - Μεταφυσικών Σχολών, Γιόγκα & Σιάτσου
Ομακοεία Τρικάλων και Θεσσαλονίκης
Κεφαλληνίας 21, 42100 Τρίκαλα
Τηλ.: 04310-75505 ή 093-2418994

Web Site: http://www.omakoio.gr
E-mails: omakoio@omakoio.gr ή omakoio@aias.gr


Προσθέστε: Σχόλια - Παρατηρήσεις - Δικές σας απόψεις,

στην διεύθυνση arthra@esoterica.gr