ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 "Μεταξύ τυρού και αχλαδιού"
 Περί ΑΝΕΜΩΝ και ΥΔΑΤΩΝ !
 Νέο Θέμα  Topic Locked
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 50
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Ostria
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


4324 Μηνύματα
Απεστάλη: 26/01/2007, 23:08:35  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ostria
Αθάνατος αρκάς!

'We are either alone in the universe or we are not. Both ideas are overwhelming'
-Arthur C. Clarke-
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/01/2007, 07:45:17  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Καλημέρα σας
καφέ κανείς;

Πολύ καλό Ostria


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/01/2007, 09:35:11  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Αρωμα «πολέμου» στο Κογκρέσο
«Εγώ αποφασίζω» ξεκαθαρίζει ο Μπους για τις στρατιωτικές ενισχύσεις στο Ιράκ

Ολοένα και πιο μόνος ο Αμερικανός πρόεδρος...

Ουάσινγκτον
Τελευταία ενημέρωση 26/01/07 22:36

Σε τροχιά σύγκρουσης με το Κογκρέσο αναφορικά με την αποστολή ενισχύσεων στο Ιράκ ο Τζορτζ Ο.Μπους υπεραμύνεται της αμφισβητούμενης στρατηγικής και διαμηνύει: «Εγώ αποφασίζω»... Σθεναρή υποστήριξη εξέφρασε στο σχέδιο Μπους ο Τόνι Μπλερ από το Φόρουμ του Νταβός.

Τη στιγμή που οδεύει προς την Ολομέλεια της Γερουσίας ψήφισμα των Δημοκρατικών που καταγγέλλει ως αντίθετη προς το εθνικό συμφέρον την αποστολή ενισχύσεων, ο Αμερικανός πρόεδρος κάλεσε τους αντιδρώντες γερουσιαστές και βουλευτές να μην καταδικάζουν πρόωρα το σχέδιό του για το Ιράκ.

«Επέλεξα αυτό το σχέδιο διότι πιστεύω ότι είναι το πιο πιθανό να πετύχει» δήλωσε ο Μπους μετά από συνάντηση στο Λευκό Οίκο με ανώτατους στρατιωτικούς συμβούλους. «Κάποιοι καταδικάζουν το σχέδιο προτού καν εφαρμοστεί» είπε και προκάλεσε τους αντιδρώντες να καταθέσουν τις δικές τους ιδέες -στέλνοντας μήνυμα και εντός του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος.

Στο ψήφισμα που προωθείται στη Γερουσία αναφέρθηκε την Παρασκευή και ο Αμερικανός υπουργός Αμυνας Ρόμπερτ Γκέιτς κατά την πρώτη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε από το Πεντάγωνο, λέγοντας πως «ενθαρρύνει τον εχθρό».

Σθεναρή υποστήριξη στη στρατηγική του προέδρου των ΗΠΑ για το Ιράκ έδωσε και ο Βρετανός πρωθυπουργός Τόνι Μπλερ από το βήμα του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός.

Από πλευράς του, ο Μπους δήλωσε ακόμη πως οι αμερικανικές δυνάμεις στο Ιράκ έχουν δικαίωμα στην αυτοάμυνα έναντι Ιρανών που επιχειρούν να εξαπολύσουν επιθέσεις εντός του Ιράκ. «Λογικό είναι εάν κάποιος επιχειρήσει να πλήξει τα στρατεύματά μας ή να τα σταματήσει από το να επιτύχουν τους στόχους τους ή δολοφονεί αθώους πολίτες στο Ιράκ, να τον σταματήσουμε» είπε.

Η σχετική δήλωση Μπους ήλθε μετά από πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα Washington Post, και σύμφωνα με τις οποίες το τελευταίο τετράμηνο του 2006 Αμερικανοί στρατιώτες είχαν εξουσιοδοτηθεί να σκοτώνουν ή να συλλαμβάνουν Ιρανούς πράκτορες που επιχειρούν στο Ιράκ.

Ο φόρος αίματος για τους Αμερικανούς στρατιώτες παραμένει εξαιρετικά βαρύς· η αμερικανική διοίκηση επιβεβαίωσε την Παρασκευή πως την περασμένη εβδομάδα τέσσερις στρατιώτες απήχθησαν σε καλά οργανωμένη ενέδρα ενόπλων στην Κερμπάλα. Και οι τέσσερις βρέθηκαν δολοφονημένοι.

Νέος διοικητής των ΗΠΑ στο Ιράκ

Εν τω μεταξύ, μολονότι διχασμένη όσον αφορά στη νέα στρατηγική Μπους, η αμερικανική Γερουσία ενέκρινε την Παρασκευή το διορισμό του στρατηγού Ντέιβιντ Πετρέους στη θέση του ανωτάτου διοικητή των αμερικανικών δυνάμεων.

Ο Πετρέους, ο οποίος έχει ταχθεί υπέρ της αύξησης του αριθμού των Αμερικανών στρατιωτών στο Ιράκ, είχε δηλώσει στις αρχές της εβδομάδας ότι η κατάσταση στο Ιράκ είναι τρομερή, αλλά όχι και απελπιστική. Ο στρατηγός θα αναλάβει τώρα να εφαρμόσει το σχέδιο του Μπους για την αποστολή άλλων 21.500 στρατιωτών στο Ιράκ.

Στη Βαγδάτη η Νάνσι Πελόζι

Η πρόεδρος της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων, η Δημοκρατική Νάνσι Πελόζι πραγματοποίησε την Παρασκευή αιφνιδιαστική επίσκεψη στη Βαγδάτη, όπου συναντήθηκε με τον Ιρακινό πρωθυπουργό Νουρί αλ-Μαλίκι, σύμφωνα με ανακοίνωση του γραφείου του τελευταίου.

Και οι δυο αξιωματούχοι εξέφρασαν τη συμφωνία τους για μια ταχεία μεταβίβαση της ευθύνης για την ασφάλεια στις ιρακινές δυνάμεις.

«Ο πρωθυπουργός διαβεβαίωσε την Νάνσι Πελόζι για τη βούληση των ιρακινών ενόπλων δυνάμεων να αναλάβουν την ευθύνη των αποστολών ασφαλείας που πραγματοποιεί η πολυεθνής δύναμη» αναφέρεται στην ανακοίνωση που εκδόθηκε κατά το τέλος της συνάντησης.

Ο Νουρί αλ-Μαλίκι ζήτησε επίσης να «επιταχυνθούν ο σχηματισμός, η εκπαίδευση και ο εξοπλισμός των δυνάμεων αυτών με σύγχρονο υλικό».

news.in.gr, με πληροφορίες από Associated Press



Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/01/2007, 09:43:22  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Ένας είναι ο Μ.... που έλεγε και ο Χάρι Κλιν!

Αλήθεια βρε παιδιά τι έγινε αυτός ο τύπος;

Ζει;;;


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/01/2007, 09:48:45  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία....

Έκθεση της Greenpeace
Οι Ανανεώσιμες Πηγές μπορούν να καλύψουν το 50% των ενεργειακών αναγκών του πλανήτη

H παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη είναι δυνατή με βιώσιμο τρόπο για το περιβάλλον


Αθήνα


Οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, σε συνδυασμό με την εξοικονόμηση ενέργειας, μπορούν να καλύψουν το 50% των αναγκών του πλανήτη έως το 2050, μειώνοντας παράλληλα τις παγκόσμιες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά σχεδόν 50%, σύμφωνα με έκθεση της Greenpeace.

Η έκθεση εκπονήθηκε από την Greenpeace και το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (EREC), σε συνεργασία με το Τεχνικό Ινστιτούτο Θερμοδυναμικής του Γερμανικού Αεροδιαστημικού Κέντρου και περισσότερους από 30 επιστήμονες και μηχανικούς από πανεπιστήμια, ινστιτούτα και τη βιομηχανία ανανεώσιμων πηγών ενέργειας παγκοσμίως.

Σύμφωνα με την έκθεση, η εξοικονόμηση ενέργειας και η χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας εξασφαλίζουν ενεργειακή αυτάρκεια και βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη σε ολόκληρο τον πλανήτη. Βασικά σημεία της «ενεργειακής επανάστασης», όπως τη χαρακτηρίζει η Greenpeace, είναι τα εξής:

1) Οι ΑΠΕ που είναι τεχνικά διαθέσιμες επαρκούν για να παράγουμε έξι φορές περισσότερη ενέργεια από όση αναλώνουμε σήμερα παγκοσμίως.

2) Οι παγκόσμιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα μειωθούν κατά 50% έως το 2050, ενώ οι ετήσιες κατά κεφαλήν εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα παγκοσμίως θα μειωθούν από 4 τόνους σε 1,3 τόνους το 2050.

3) Οι Ανανεώσιμες Πηγές θα καλύψουν σχεδόν το 70% της ηλεκτροπαραγωγής και το 65% των αναγκών σε θέρμανση παγκοσμίως.

4) Η εκμετάλλευση των τεράστιων δυνατοτήτων της εξοικονόμησης ενέργειας θα μειώσει την κατανάλωση πρωτογενούς ενέργειας από 435.000 Peta Joules/χρόνο (PJ/a) σε 422.000 PJ/a έως το 2050. Σύμφωνα με το σενάριο της Διεθνούς Υπηρεσίας Ενέργειας (ΙΕΑ), η κατανάλωση θα αυξηθεί σε 810.000 PJ/a για το ίδιο χρονικό διάστημα.

5) Η ηλεκτροπαραγωγή θα αποτελέσει τον πρωτοπόρο στην εκμετάλλευση των ΑΠΕ. Έως το 2050, περίπου το 70% της ηλεκτροπαραγωγής θα παράγεται από ΑΠΕ, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων υδροηλεκτρικών. Η συνολική εγκατεστημένη ισχύς παγκοσμίως θα φτάσει τα 7.100 GW παράγοντας 21.400 Τεραβατώρες ετησίως.

6) Στον τομέα της θέρμανσης, η συμμετοχή των ΑΠΕ θα αυξηθεί σε 65% έως το 2050. Τα ορυκτά καύσιμα θα αντικατασταθούν από πιο αποδοτικές και τεχνολογίες, όπως η βιομάζα, η γεωθερμία και οι ηλιακοί συλλέκτες.

7) Η εξοικονόμηση ενέργειας σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των ΑΠΕ αρκούν για να καλύψουν το ενεργειακό έλλειμμα που θα δημιουργηθεί από τον τερματισμό της πυρηνικής ενέργειας και τη σταδιακή μείωση της χρήσης ορυκτών καυσίμων.

8) Η «Ενεργειακή Επανάσταση» λαμβάνει υπόψη τη ραγδαία οικονομική ανάπτυξη κρατών, όπως η Κίνα, η Ινδία και η Βραζιλία και αποδεικνύει ότι είναι δυνατή η παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη με βιώσιμο τρόπο για το περιβάλλον.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της εκστρατείας της Greenpeace στην Ελλάδα για τις κλιματικές αλλαγές και την ενέργεια, Δημήτρη Ιμπραήμ, «η 'Ενεργειακή Επανάσταση' δημοσιεύεται την ώρα που η κοινωνία αναζητά με αγωνία τον σωστό 'οδικό χάρτη' που θα λύσει το ενεργειακό έλλειμμα του πλανήτη, καταπολεμώντας παράλληλα τις κλιματικές αλλαγές. Η έκθεση αυτή αποδεικνύει ότι όλος ο κόσμος μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση σε άφθονη ενέργεια και να αναπτυχθεί οικονομικά, τερματίζοντας παράλληλα τη χρήση επικίνδυνων πηγών ενέργειας όπως ο άνθρακας και τα πυρηνικά».

»Οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας είναι οικονομικά ανταγωνιστικές, αν οι κυβερνήσεις σταματήσουν τις επιδοτήσεις στα ορυκτά καύσιμα και την πυρηνική ενέργεια και εφαρμόσουν την αρχή 'ο ρυπαίνων πληρώνει'. Καλούμε τις κυβερνήσεις να σταματήσουν αυτές τις επιδοτήσεις έως το 2010».


news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
PREDATOR
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
17779 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/01/2007, 13:37:25  Εμφάνιση Προφίλ  Στείλτε ένα instant message στο Μέλος PREDATOR
O Bill ζει και βασιλευει, και μαλλον θα ξαναμπει στον Λευκο Οικο, αυτη τη φορα, απο αλλο ποστο... του Συζηγου!!!! (Ισως, αν και ειναι πολυ πιθανο)


BLACKHAWK

...and the Predators wll prevail...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/01/2007, 13:47:59  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Ναι συμφωνώ, οι πιθανότητες είναι πολλές.
Εγώ βέβαια εννοούσα τον Χάρι Κλιν.
Ζει αυτός ο τύπος;
Που χάθηκε;


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
PREDATOR
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
17779 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/01/2007, 17:44:56  Εμφάνιση Προφίλ  Στείλτε ένα instant message στο Μέλος PREDATOR
Ουπς, Συγγνωμη Φιλε Κριος... παρανοησα


Ναι, Ο Χαρυ Κλινν ζει και βασιλευει και αυτος, αλλα καπου στον Δημο Καλαμαριας, Θεσσαλονικης...

Στις προσφατες Δημοτικες Εκλογες, ειχε θεσει υποψηφιοτητα για Δημαρχος, αλλα (δυχτυχως ή ευτυχως) δεν βγηκε


BLACKHAWK

...and the Predators wll prevail...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/01/2007, 17:55:09  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Παράτησε την ενεργό δράση δηλαδή.

Στις προσφατες Δημοτικες Εκλογες, ειχε θεσει υποψηφιοτητα για Δημαρχος, αλλα (δυχτυχως ή ευτυχως) δεν βγηκε

quote:


Κάτι θα ξέρουν οι εκεί κάτικοι
Είχε πάντως πολύ πλάκα, χυδέα ναι μεν, αλλά καλλή δε.


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/01/2007, 17:57:32  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Ουπς


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/01/2007, 18:00:52  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Συμβένουν και αυτά.....

"Οι εξωγήινοι γουστάρουν τις Ελληνίδες"!

Τι Ουκρανές, τι Ρωσίδες και Τσέχες μου λες εσύ. Μία δε φτουράνε μπροστά στις Ελληνίδες γυναίκες, των οποίων η χάρη και το σουξέ έχουν ξεπεράσει τα στενά όρια της γης κι έχουν φθάσει και στους υπόλοιπους πλανήτες! Να σου πω τη μαύρη μου αλήθεια, αυτό δεν το γνώριζα, αλλά ας είναι καλά η Άννα Δρούζα και η εκπομπή της «Η ζωή είναι παιγνίδι», που μας πληροφόρησε σχετικά.

Η Δρουζα, είχε ως θέμα στην εκπομπή της για τους εξωγήινους, αλλά καμία σχέση με τις συνηθισμένες μαρτυρίες που ακούμε στον Χαρδαβέλλα. Εδώ είχαμε τρομερές αποκαλύψεις, όπως ότι οι εξωγήινοι γουστάρουν τις Ελληνίδες, ενώ πολλές από αυτές τις απαγάγουν για να φέρουν στον κόσμο τους διαδόχους τους. Άλλη μία επιτυχία για τις Ελληνίδες, οι οποίες μετράνε και ως γκόμενες αλλά και όλοι τις θέλουν για μάνες των παιδιών τους. Κι ας μιλάμε στην προκειμένη περίπτωση για... εξωγηινάκια.

Γνώστες τους θέματος - όπως ένας νεαρός προσκεκλημένος, που η εμφάνισή του μου έκανε σε διασταύρωση Ελληνίδας με εξωγήινο - μας εξήγησαν πως γίνεται η...σύλληψη. Εξωγήινοι απαγάγουν μία γυναίκα που πιστεύουν ότι κάνει για την περίπτωση, την παίρνουν στον πλανήτη τους, την υπνωτίζουν και μετά έρχονται σε επαφή μαζί της με τον παραδοσιακό τρόπο. Όταν αυτή μένει έγκυος, περιμένουν να φουσκώσει λίγο η κοιλιά της και με τα σύγχρονα μέσα που διαθέτουν, βλέπουν αν το έμβρυο είναι εξωγήινος. Αν το παιδί μοιάζει από το σόι του πατέρα το κρατάνε, αν όχι το στέλνουν πακέτο στη γη με τη μητέρα του. Ορίστε, κι αναρωτιόμουν τόσο καιρό γιατί υπάρχουν τόσα UFO μαζεμένα. Δεν πέτυχε η διασταύρωση!



Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/01/2007, 19:05:29  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Open Mind
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4983 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/01/2007, 19:32:51  Εμφάνιση Προφίλ
ΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΕΣ ΤΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ?
ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΥΛΗ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΕΕΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟΙ
ΣΕ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΕΣ ΑΠ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ
ΠΡΟΘΥΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ .
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΡΟΣΓΟΥΕΛ ΠΑΡΤΕ ΑΛΛΟΝ.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/01/2007, 19:42:21  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Αυτές σου κάνουν;
Είναι ότι καλύτερο διαθέτη ο Γαλαξίας


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/01/2007, 20:02:39  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Δεν άκουσα; Τι είπες;


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Open Mind
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4983 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/01/2007, 20:28:03  Εμφάνιση Προφίλ
ΑΠΑΓΑΓΕΤΕ ΜΕ ΑΜΕΣΩΣ.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/01/2007, 20:33:03  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Χεχεχε στη σειρά, ένας ένας, προηγούμαι εγώ!



Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 27/01/2007, 20:40:34  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Άλλο ένα καλό....


Ο Σεμάζ Μπούκερ, από το Σιάτλ, κατόρθωσε να κλέψει ένα αυτοκίνητο, να κάνει την Αστυνομία να εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό εναντίον του και την επόμενη μέρα να ταξιδέψει ως λαθρεπιβάτης σε αεροπλάνο ώς το Τέξας

Τους ξεγέλασε ένας 9χρονος πιτσιρικάς!

ΗΠΑ: ούτε τα μέτρα ασφαλείας στα αεροδρόμια δεν μπόρεσαν να τον σταματήσουν

TIM REID


Έκλεψε ένα αυτοκίνητο, η Αστυνομία εξαπέλυσε ανθρωποκυνηγητό για να τον συλλάβει και εκείνος έγινε λαθρεπιβάτης σε ένα αεροπλάνο στο Σιάτλ για να καταλήξει το Τέξας. Ο λόγος για έναν εννιάχρονο πιτσιρικά, για τα «κατορθώματα» του οποίου η μαμά του δηλώνει... υπερήφανη!

Ο εννιάχρονος Σεμάζ Μπούκερ είναι ο Νο 1 πρωταθλητής των ΗΠΑ στο σκασιαρχείο. Ήταν η δέκατη φορά που το έσκαγε από το σπίτι του
Ήταν το τρίτο αυτοκίνητο που έκλεβε μέσα σε έναν μήνα. Έτσι έπειτα από ένα τρελό κυνηγητό με την Αστυνομία, που θύμιζε σκηνές της ταινίας «Πιάσε με αν μπορείς» και το οποίο έληξε μονάχα όταν έπεσε επάνω σε ένα δέντρο, ο εννιάχρονος Σεμάτζ Μπούκερ προέβη σε μια ακόμη πιο παρακινδυνευμένη πράξη. Το επόμενο πρωί επιβιβάστηκε κρυφά σε ένα λεωφορείο και εν συνεχεία, λαθρεπιβάτης σε αεροπλάνο πλέον, επιβιβάστηκε διαδοχικά σε δύο πτήσεις εσωτερικού και αφού κάλυψε απόσταση 2.750 χλμ. αναγκάστηκε να σταματήσει μονάχα όταν προσπάθησε να πείσει τις Αρχές να τον αφήσουν να επιβιβασθεί σε ένα τρίτο αεροσκάφος. Ο λόγος που τα έκανε όλα αυτά; Ο μικρός παράνομος είχε αποφασίσει να εγκαταλείψει το φτωχικό προάστιο του Σιατλ όπου διέμενε, για να βρει τον παππού του στο Τέξας και να μείνει μαζί του.


Οι πολιτικοί. Οι περιπέτειες του μικρού Σεμάτζ προκάλεσαν την οργή πολλών Αμερικανών πολιτικών, που έγιναν έξαλλοι για το γεγονός ότι ο μικρός μπόρεσε να περάσει από όλα τα αυστηρά μέτρα ασφάλειας που ισχύουν των αμερικανικών αεροδρομίων, τα οποία υποτίθεται πως έχουν βελτιωθεί - με κόστος δισεκατομμυρίων δολαρίων για τους φορολογούμενους. «Ξοδεύουμε δισεκατομμύρια δολάρια, προκαλώντας μάλιστα προβλήματα στους επιβάτες, για να κάνουμε τα αεροδρόμια και τα αεροπλάνα μας ασφαλή - ή μάλλον έτσι νομίζαμε», τόνισε ο Τζορτζ Μπίχαν, εκπρόσωπος του Νορμ Ντικς, του μέλους της Βουλής των Αντιπροσώπων από την περιοχή όπου μένει ο Σεμάτζ στο Σιάτλ. «Και μετά, ένα εννιάχρονο παιδί έρχεται και καταφέρνει να παρακάμψει όλα τα μέτρα που έχουμε λάβει».
Σκασιαρχείο. Παρ' όλα αυτά όμως, στην όλη υπόθεση υπήρχε μια φωνή κατανόησης για τον μικρό παράνομο: της μητέρας του. Αφού ο Σεμάτζ ανεδείχθη ως ο άτυπος Νο1 πρωταθλητής της Αμερικής στο σκασιαρχείο - ήταν η δέκατη φορά που είχε προσπαθήσει να φύγει από το σπίτι του - η Σακίνα Μπούκερ, η μητέρα του, δήλωσε πως είναι υπερήφανη για τον γιο της. «Ήταν σαν να μου είπε: "Μαμά, θα πετύχω ό,τι θέλω να κάνω. Απλούστατα θα το κάνω"», δήλωσε. Και πράγματι το έπραξε: από το να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο έως το να ανέβει σε ένα αεροπλάνο», είπε η μητέρα του, η οποία είναι ανύπανδρη μητέρα και άλλων τριών παιδιών.
Έμαθε να οδηγεί από τα βιντεοπαιχνίδια
Η κ. Μπούκερ είπε ότι ο γιος της μισούσε τη ζωή στο Λέικλαντ του Σιάτλ. Φοβόταν έναν πρώην κατάδικο για σεξουαλικής φύσεως εγκλήματα που ζούσε κοντά στο σπίτι του και είχε φύγει, προς αναζήτηση μιας πατρικής φιγούρας. Ανέφερε επίσης ότι ο Σεμάτζ είχε μάθει να οδηγεί αυτοκίνητο, παίζοντας βιντεοπαιχνίδια! Εναντίον του Σεμάτζ, που έχει τώρα επιστρέψει στο σπίτι του, έχουν μεταξύ άλλων - απαγγελθεί κατηγορίες για κλοπή αυτοκινήτου. Η μητέρα του σκέπτεται να ασκήσει αγωγή στην αεροπορική εταιρεία Σάουθγουεστ Ερλάινς, επειδή επέτρεψε στον γιο της να επιβιβασθεί σε αεροπλάνο.
Την ίδια ώρα, οι Ομοσπονδιακές Αρχές για την ασφάλεια των μεταφορών διερευνούν το πώς μπόρεσε ο Σεμάτζ να επιβιβασθεί στα αεροπλάνα. Σύμφωνα με την αμερικανική νομοθεσία, παιδιά κάτω των 16 χρόνων δεν χρειάζονται ταυτότητα για να ανέβουν σε αεροπλάνο - ένα «παράθυρο» στη νομοθεσία που επιτυχώς εκμεταλλεύθηκε ο μικρός λαθρεπιβάτης!
©The Times, 2007


Σειμ. Δεν παίζετε ο πιτσιρικάς....


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 28/01/2007, 08:38:37  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Καλημέρα σε όλους και όλες


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 28/01/2007, 10:30:17  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Αυτό το είδατε;


Αυτό;


Και αυτό;

Και κάτι...άσχετο;


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 28/01/2007, 16:32:31  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
"Σφαίρα"

Το πιο γρήγορο τρένο στην Κίνα αναχωρεί από το σταθμό της Nanjing στη Σανγκάη, όπου οι υπεύθυνοι των σιδηροδρόμων αυξάνουν αυτές τις ημέρες τα δρομολόγια ενόψει του εορτασμού του σεληνιακού νέου Έτους. Επτά υπερταχείες ξεκίνησαν πρόσφατα να κυλούν πάνω στις ράγες της περιοχής και αν μη τι άλλο, αποτελούν την καλύτερη εξυπηρέτηση για τα εκατομμύρια των κατοίκων.


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/01/2007, 07:13:08  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Καλημέρα σας


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/01/2007, 07:19:25  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Οοοοο......!!!!!

Το τερπνόν μετά του ωφελίμου
Πολλοί YouTubers θα δικαιούνται μερίδιο από τα έσοδα των διαφημίσεων
Νταβός


Όσοι ανεβάζουν προσωπικά βίντεο στο YouTube σύντομα μπορεί να έχουν μερίδιο από τα έσοδα των διαφημίσεων, ανέφερε ένας από τους ιδρυτές του δημοφιλούς δικτυακού τόπου στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, στο Νταβός της Ελβετίας.

Ο Τσαντ Χάρλεϊ, ένας από τους ιδρυτές του YouTube, επιβεβαίωσε σε δημοσιογράφο του BBC, ότι η ομάδα του δουλεύει πάνω στην ανάπτυξη του ανταποδοτικού μηχανισμού που θα ανταμείψει την δημιουργικότητα των χρηστών.

Το σύστημα πρόκειται να μπει σε λειτουργία τους επόμενους μήνες, αφού βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της ανάπτυξής του.

Το YouTube αναμένεται να χρησιμοποιεί ένα ειδικό σύστημα για την ηχητική αναγνώριση και την ταυτοποίηση του copyright των βίντεο που ανεβάζονται στο δικτυακό τόπο.

Ο Χάρλεϊ, μιλώντας στο BBC, αρνήθηκε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τις τεχνολογικές μεθόδους που ακολουθούνται για την ανάπτυξη του συστήματος.

Η προσφορά θα ισχύσει μόνο για όσους ανεβάζουν προσωπικά βίντεο, οπότε θα έχουν και τα αποκλειστικά πνευματικά δικαιώματα της διαχείρισής τους από το YouTube, όπως ανέφερε ο Χάρλεϊ σε ειδική συνεδρίαση για την κοινωνική δικτύωση στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ.

Κάποιοι δικτυακοί τόποι παρόμοιοι με το YouTube εφαρμόζουν ήδη το σύστημα ανταπόδοσης εσόδων αλλά δεν έχουν αναπτύξει το σύστημα αναγνώρισης του copyright.

Σημειώνεται ότι οι χρήστες του YouTube (τον περασμένο Νοέμβριο αγοράστηκε από το Google έναντι 1, 65 δισ. δολαρίων) έχουν φτάσει τα 70 εκατομμύρια.

news.in.gr


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
PREDATOR
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
17779 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/01/2007, 15:45:31  Εμφάνιση Προφίλ  Στείλτε ένα instant message στο Μέλος PREDATOR
quote:

"Σφαίρα"

Το πιο γρήγορο τρένο στην Κίνα αναχωρεί από το σταθμό της Nanjing στη Σανγκάη, όπου οι υπεύθυνοι των σιδηροδρόμων αυξάνουν αυτές τις ημέρες τα δρομολόγια ενόψει του εορτασμού του σεληνιακού νέου Έτους. Επτά υπερταχείες ξεκίνησαν πρόσφατα να κυλούν πάνω στις ράγες της περιοχής και αν μη τι άλλο, αποτελούν την καλύτερη εξυπηρέτηση για τα εκατομμύρια των κατοίκων.



Mην ξεχνας, οτι η Γαλλικη Υπερταχια, ειναι το γρηγοροτερο τρενο στον Κοσμο... Φτανει τα 600+ χλμ/ωρα!!!! Βεβαια, αναλογα παει και το εισιτηριο...


BLACKHAWK

...and the Predators wll prevail...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/01/2007, 16:37:04  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Με τη σειρά...


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
PREDATOR
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
17779 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/01/2007, 17:37:51  Εμφάνιση Προφίλ  Στείλτε ένα instant message στο Μέλος PREDATOR
Top 10 Fatal Events By Total Fatalities
The following are the ten airliner mishaps involving the most fatalities. This list include scheduled and non-scheduled airline flights and may include passenger fatalities due to hijackings, sabotage, or military action. These events are ranked by total number of fatalities.

3,000+ - 11 September 2001; American Airlines and United Airlines: Four aircraft, two 767s departing from Boston, a 757 departing from Washington Dulles, and a 757 departing from Newark, NJ, were hijacked as part of a large-scale terrorist action. The 767s crashed into the two World Trade Center Towers in New York, causing the towers to burn out of control and collapse. One of the 757s crashed into the Pentagon, and the other 757 crashed in Pennsylvania before the hijackers could reach their intended target in the Washington, DC area. The death toll included 33 crew members and 214 passengers in the aircraft, 125 in the Pentagon, and over 2,700 dead and missing in New York. The 19 hijackers are excluded from this total.
11 September 2001 Details

578 - 27 March 1977; KLM 747-200 and Pan Am 747-100; Tenerife, Canary Islands: The two aircraft had been scheduled to arrive at the Las Palmas airport, but were diverted to Tenerife after a bomb explosion at the Las Palmas airport. Because of limited visibility and communications difficulties between air traffic control and the KLM aircraft, the KLM 747 started its takeoff while the Pan Am aircraft was on the same runway. All 234 passengers and 14 crew were killed in the KLM 747. Nine of the 16 crew and 321 of the 380 passengers on the Pan Am flight were killed.
747 fatal passenger events


520 - 12 August 1985; Japan Air Lines 747SR; Mt. Ogura, Japan: The aircraft had a sudden decompression that damaged hydraulic systems and the vertical fin. That damage also disabled the flight controls for the rudder and elevator. All 15 crew members and 505 of the 509 passengers were killed.


349 - 12 November 1996; Saudia 747-100; near New Delhi, India: The departing 747 had a midair collision with an inbound Kazakhstan Air Lines Ilyushin 76 cargo jet about seven minutes after the 747 had departed New Delhi. The collision occurred near Charkhi Dadri, about 60 miles (96 km) west of New Delhi. All 23 crew members and 289 passengers on the 747 were killed. The 10 crew members and 27 passengers on the Ilyushin were also killed.

345 - 3 March 1974; THY DC10-10; near Paris, France: During climb, a rear cargo door which was improperly closed blew out. The resulting cabin decompression caused damage to the main cabin floor and to some control cables in the area. The crew was unable to control the aircraft and the plane crashed. All 333 passengers and 12 crew were killed.
DC10 fatal passenger events


329 - 23 June 1985; Air India 747-200; Atlantic Ocean, near the Irish coast: The flight, which originated in Toronto and was en route to Bombay, had a bomb explode on board near the Irish coast. The aircraft broke up in flight and crashed into the sea. All 307 passengers and 22 crew were killed.


301 - 19 August 1980; Saudia L1011-200; Riyadh, Saudi Arabia: The crew turned back shortly after takeoff after a fire broke out in the aft cargo compartment. The aircraft was able to execute a safe landing, but the crew was unable to open the emergency exits due to the smoke and fire. All 14 crew members and 287 passengers were killed.
L1011 fatal passenger events


290 - 3 July 1988; Iranair A300; Persian Gulf, near Straits of Hormuz: Aircraft was shot down by a surface to air missile from the American naval vessel U.S.S. Vincennes. All 16 crew and 274 passengers were killed.
A300 fatal passenger events


273 - 25 May 1979; American Airlines DC10-10; Chicago, USA: During the takeoff roll, the left engine and pylon separated from the wing. The crew continued the takeoff, but wing damage due to the engine separation also damaged the aircraft hydraulic system and caused retraction of some flight control surfaces. The aircraft rolled and crashed shortly after takeoff. All 258 passengers and 13 crew were killed. Two people on the ground were also killed.


270 - 21 December 1988; Pan Am 747-100; near Lockerbie, Scotland: A bomb detonated in the forward cargo compartment led to an in flight breakup of the aircraft. All 16 crew and 243 passengers perished. Eleven people on the ground were also killed.


BLACKHAWK

...and the Predators wll prevail...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

PREDATOR
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
17779 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/01/2007, 17:40:38  Εμφάνιση Προφίλ  Στείλτε ένα instant message στο Μέλος PREDATOR
Aτυχηματα του Boeing 747... (MONO)

The following events are those involving at least one passenger death where the aircraft flight had a direct or indirect role. Excluded would be events where the only passengers killed were stowaways, hijackers, or saboteurs.


20 November 1974; Lufthansa 747-100; Nairobi, Kenya: The aircraft was not properly configured for takeoff and stalled shortly after becoming airborne, crashing about 3600 feet (1100 meters) beyond the end of the runway. The crash killed 55 of the 140 passengers and 4 of the 17 crew.


27 March 1977; KLM 747-200; Tenerife, Canary Islands: The aircraft had been on a non-scheduled flight from Amsterdam to the Las Palmas airport in the Canary Islands, but had been diverted to Tererife because of a bomb explostion in the passenger terminal in Las Palmas. Because of limited visibility and communications difficulties between air traffic control and the KLM aircraft, the KLM 747 started its takeoff while the Pan Am aircraft was on the same runway. All 234 passengers and 14 crew were killed in the KLM 747. Nine of the 16 crew and 321 of the 380 passengers on the Pan Am flight were killed.


27 March 1977;Pan Am 747-100; Tenerife, Canary Islands: The aircraft had been scheduled to arrive at the Las Palmas airport after a non-scheduled flgiht from New York's JFK airport, but was diverted to Tenerife after a bomb explosion at the Las Palmas airport. Because of limited visibility and communications difficulties between air traffic control and a KLM 747 aircraft, the KLM 747 started its takeoff and collided with the Pan Am 747 that was taxiing on the same runway. Nine of the 16 crew and 321 of the 380 passengers on the Pan Am flight were killed. All 234 passengers and 14 crew on the KLM 747 were killed.


3 November 1977; El Al 747; over Belgrade, Yugoslavia: One passenger died after a decompression event.


1 January 1978; Air India 747-200; Bombay, India: The plane crashed in the sea shortly after takeoff, killing all 190 passengers and 23 crew. Flight International magazine states that this accident was due to a failure of an attitude detector.


19 November 1980; Korean Air Lines 747-200; Seoul, South Korea: The aircraft undershot its landing and impacted just short of the runway causing severe damage to the landing gear. The aircraft caught fire after it slid to a stop. Six of the 14 crew members and eight of the 198 passengers were killed. Also killed was one person on the ground.


11 August 82, Pan Am 747, near Hawaii: The aircraft was en route from Japan to the U.S. with 285 aboard when a bomb exploded under a seat, killing one passenger.


16 August 1982; China Airlines 747; near Hong Kong: The aircraft encountered severe turbulence during the flight. Two of the 292 passengers were killed.


1 September 1983; Korean Air Lines 747-200; near Sakhalin Island, Soviet Union: The aircraft was shot down by at least one Soviet air to air missile after the 747 had strayed into Soviet airspace. All 240 passengers and 29 crew were killed.
International Committee for the Rescue of KAL 007 Survivors
Books
Rescue 007: The Untold Story of KAL 007 and Its Survivors
KAL Flight 007: The Hidden Story


27 November 1983; Avianca 747-200; near Madrid, Spain: The aircraft was approaching the Madrid airport at night when it descended too low and hit the ground. All 20 crew and 161 of the 172 passengers were killed.


23 June 1985; Air India 747-200; Atlantic Ocean, near the Irish coast: The flight, which was en route to Bombay from Canada, had a bomb explode on board near the Irish coast. The aircraft broke up in flight and crashed into the sea. All 307 passengers and 22 crew were killed.


12 August 1985; Japan Air Lines 747SR; Mt. Ogura, Japan: The aircraft had a sudden decompression that damaged hydraulic systems and the vertical fin. That damage also disabled the flight controls for the rudder and elevator. All 15 crew members and 505 of the 509 passengers were killed.


5 September 1986; Pan Am 747; Karachi, Pakistan: Four hijackers attempted to take control of the aircraft while it was on the ground, but the flight crew departed through the cockpit escape hatch. About 16 passengers were killed before the hijacking ended.


28 November 1987; South African Airlines 747- 200 Combi; over Indian Ocean: The aircraft crashed during a flight between Taiwan and South Africa apparently due to a fire in the main deck cargo area. All 141 passengers and 19 crew were killed.


5 April 1988; Kuwait Airways 747-200 Combi; Cyprus: The aircraft, with about 100 passeners and crew was hijacked on flight from Bhangkok, Thailand to Kuwait. During the 16-day event, two hostages were killed in Cyprus before the hijackers surrendered.


21 December 1988; Pan Am 747-100; near Lockerbie, Scotland: The aircraft was about a half hour into a scheduled flight from London's Heathrow airport to JFK airport in New York when a bomb detonated in the forward cargo compartment. The explosion led to an in flight breakup of the aircraft. All 16 crew and 243 passengers perished. Eleven people on the ground were also killed.
Books
Lockerbie: The Inside Story
Pan Am 103 : The Lockerbie Cover-Up


24 February 1989; United Air Lines 747-100; near Hawaii: The forward cargo door blew out during climb and part of the fuselage and interior also blew out of the aircraft. Nine of the 336 passengers were killed.


20 February 1992; Aerolineas Argentinas 747; en route to Los Angeles from Argentina: One passenger died of food poisoning.

4 October 1992; El AL 747-200; Amsterdam, Netherlands: Shortly after departing Amsterdam on a flight to Tel Aviv, the number three engine and pylon separated from the wing and collided with the number engine. This collision also caused the number four engine and pylon to separate. Part of the leading edge of the right wing was damaged, and several other aircraft systems were affected. During an emergency air turnback to Amsterdam's Schiphol Airport, the crew experienced problems controlling the aircraft. The crew lost control of the aircraft shortly before landing, and the aircraft crashed into an apartment building. All three crew members and one other aircraft occupant were killed, as were 43 people on the ground.
Note: This event did not involve passenger deaths on a passenger flight and is not included in the fatal event rate calculations. This event is included because of the significant number of deaths on the ground.


11 December 1994; Philippine Airlines 747-200; Pacific Ocean: A small bomb detonated under a seat, killing one of the 287 passengers.


17 July 1996; TWA 747-100; Atlantic Ocean near Long Island, NY: The aircraft was on a flight from JFK airport in New York to Paris and had a catastrophic in flight breakup shortly after departure. All 18 crew and 212 passengers perished.
NTSB Abstract of Full Report
NTSB Full Report
Additional NTSB Background Information
Books
In the Blink of an Eye
The Downing of TWA Flight 800


5 September 1996; Air France 747-400; near Ouagadougou, Burkina Faso: Severe turbulence associated with a weather front seriously injured three of the 206 passengers. One of the three passengers later died of injuries caused by an in flight entertainment screen.


12 November 1996; Saudi Arabian Airlines 747-100; near New Delhi, India: The departing 747 had a midair collision with an inbound Kazakhstan Air Lines Ilyushin 76 cargo jet about seven minutes after the 747 had departed New Delhi. The collision occurred near Charkhi Dadri, about 60 miles (96 km) west of New Delhi. All 23 crew members and 289 passengers on the 747 were killed. The 10 crew members and 27 passengers on the Ilyushin were also killed.


6 August 1997; Korean Air 747-300; Agana, Guam USA: The aircraft crashed about three miles (4.8 km) short of the runway during a night time approach in heavy rain. Twenty one of the 23 crew members and 207 of the 231 passengers were killed.
NTSB Accident Synopsis
NTSB Accident Report
Additional NTSB Background Information


28 December 1997; United Airlines 747-100; over Pacific Ocean near Japan: The aircraft encountered severe turbulence during cruise about two hours after departing Japan. One of the 346 passengers was killed. None of the 23 crew members were killed but three sustained serious injuries.

4 January 1998; Olympic Airways 747; over Atlantic Ocean:
Prior to the flight from Athens to New York, a passenger who had asthma and a history of sensitivity to secondhand smoke requested seating in the non-smoking area of the aircraft. Once onboard, the passenger's family discovered that their assigned seats were three rows ahead of the economy class smoking section. This smoking section was not partitioned off from the non-smoking section. Prior to takeoff and during the flight, one of the passenger's family members made three requests of the cabin crew to switch seats, but the cabin crew did not arrange for a switch into one of the 11 available unoccupied seats on the aircraft. Several hours into the flight, the passenger suffered a reaction to the ambient smoke and died.

A U.S. District Court determined that exposure to ambient second-hand smoke was the primary cause of the passenger's death. The U.S. Supreme Court, in a decision made on 24 February 2004, held that this event constituted an accident under Article 17 of the Warsaw Convention, an international treaty that among other things defines an accident as something that is an “unexpected or unusual event or happening that is external to the passenger.” There were 411 passengers on the flight.
Fatal Events Since 1970 for Olympic Airways
U.S. Supreme Court Decision case 02-1348, 24 February 2002
U.S. Court of Appeals case 00-17509, 12 December 2002

31 October 2000; Singapore Airlines 747-400; Taipei, Taiwan:
The aircraft crashed and burned shortly after taking off from Taipei on a scheduled flight to Los Angeles. The aircraft reportedly attempted to take off on a runway that was undergoing repairs and struck construction equipment on the runway. There was rain and wind in the area from an approaching typhoon at the time of the crash. There were 79 fatalities among the 159 passengers and four fatalities among the 20 crew members on the aircraft.
Accident Details


25 May 2002; China Airlines 747-200; near the Penghu Islands, Taiwan: The aircraft crashed into the sea about 20 minutes into a flight from Taipei to Hong Kong. The impact area was in the Taiwan Straits near the Penghu Islands about 75 km (47 mi) from the coast of Taiwan. Weather and flight conditions were normal, and no distress signal or other communication was received prior to the crash. The flight was carrying 19 crew members and 206 passengers. There were no reports of survivors.
Fatal China Airlines Events
Fatal Events for Airlines of Asia

8 September 2005; Saudi Arabian Airlines 747-300; Colombo, Sri Lanka:
While taxiing for takeoff on an international flight from Colombo to Jeddah, Saudi Arabia, air traffic controllers received an anonymous telephone call concerning a possible bomb on the aircraft. The crew was informed about this call and elected to perform an emergency evacuation. As a result of the evacuation, there were 62 injuries among the 430 passengers and 22 crew members. One of the passengers died as a result of injuries received during the evacuation, and 19 passengers were hospitalized. No explosive devices were found after a search of the aircraft.
Fatal Saudi Arabian Airlines Events
Fatal Events for Airlines of Africa and the Middle East


BLACKHAWK

...and the Predators wll prevail...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

PREDATOR
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
17779 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/01/2007, 17:45:09  Εμφάνιση Προφίλ  Στείλτε ένα instant message στο Μέλος PREDATOR
EΝΑΣ ΤΡΕΛΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ...ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΨΥΧΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ COUNTERSTRIKE...

ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΟΝΕΙΣ

http://www.youtube.com/watch?v=uTg9mbHjkdk


BLACKHAWK

...and the Predators wll prevail...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 29/01/2007, 18:34:31  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Καλό...καλό


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Krios
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
1951 Μηνύματα
Απεστάλη: 30/01/2007, 07:19:37  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Krios
Καλή σας μέρα


Η αμφιβολία είναι η αρχή της σοφίας!
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Το Θέμα καταλαμβάνει 50 Σελίδες:
  1  2  3  4  5  6  7  8  9 10
 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
 
 Νέο Θέμα  Topic Locked
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.171875
Maintained by Digital Alchemy