Συγγραφέας |
Θέμα |
|
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4382 Μηνύματα |
Απεστάλη: 27/02/2006, 20:56:21
Συνήθως οι περισσοτεροι κανουμε ζαπινγκ την ώρα των διαφημισεων, αλλά επειδη αυτό το γνωριζουν οι διαφημιστικες εταιριες, τις βαζουν όλα τα καναλια ταυτόχρονα. Αναγκαστικά λοιπόν βλεπω καποιες από αυτες και προβληματιζομαι. Για παράδειγμα, η περσινη διαφημιση εταιριας που διακινει καφεϊνη εδειχνε έναν φουκαρα ασημαντο νεολαιο να "ρουφαει" από το καλαμάκι το φραπεδακι του και αυτό (το καλαμάκι) τον ρουφαει και τον βγαζει σε μια πισινα με θεογκομενες και ένα ατελειωτο παρτυ. Σκεφθηκαμε ποτέ ότι το ζαπινγκ το κανουμε οι ενηλικες και όχι τα παιδια? Αυτά τις παρακολουθουν τις διαφημισεις. Τι καταγραφεται από την συγκεκριμένη διαφημιση στο υποσυνειδητο του πιτσιρικα? Το καλαμάκι που οδηγει σε "παραδεισους"! Όταν θα μεγαλωσει και δοκιμασει την καφεϊνη (με το καλαμάκι) και δεν βρει κανεναν παραδεισο με θεογκομενες, ίσως όταν συναντησει σε κάποιο παρτυ κάποιο άλλο καλαμάκι να δοκιμασει – και ναι μεν δεν θα βρει κανεναν παραδεισο πάλι, αλλά θα πέσει στην κολαση της εξαρτησης. Η άλλη διαφημιση κάποιου κρουασαν που ο πιτσιρικας μεταμορφωνεται σε μπατμαν και συλλαμβανει τον ληστη, μηπως τον ωθησει κάποτε στο γυμνασιο να παρει αναβολικα? (γιατί με κρουασαν δεν γινεσαι μπατμαν, είναι γνωστο)
Ακουγομαι πουριτανος? (μια ταμπέλα που ακόμη δεν έχω κατακτησει )
Ας παμε στα αυτοκίνητα – δεν παρατηρησατε την ταση των διαφημιστων να μας πείσουν ότι με το ταδε μοντελο αυτοκινητου θα γινουμε αρχοντες της ασφαλτου και όλοι οι άλλοι οδηγοι θα γινουν ασημαντοι?
συναντω συχνα "αρχοντες της ασφαλτου" στον δρομο, ειτε πανε με 200 ειτε πανε με 40...
Αστε πια τους νομιμους τοκογλυφους, τις τραπεζες που με θρασος σου λενε: "θες λεφτα για να κανεις περμαναντ στις μασχαλες? παρε", λες και στα χαριζουν… (αυτές θα αποτελεσουν ξεχωριστο κεφαλαιο)
Αυτά για ξεκινημα – θα παραθέτω σταδιακα συκεκριμενες διαφημισεις ώστε να γίνει κατανοητη η παραπλάνηση.
Ναστε καλά! ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν www.johnniebegood.gr |
gretel
Πρώην Συνεργάτης
Aruba
3518 Μηνύματα |
Απεστάλη: 27/02/2006, 21:46:51
Όχι ότι έχεις δίκιο!!!!http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=14740 http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?mop=modload&name=Splatt_Forums&file= viewtopic&topic=5140&forum=5 "ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
Edited by - gretel on 27/02/2006 21:51:37 |
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4382 Μηνύματα |
Απεστάλη: 27/02/2006, 22:40:34
quote:
Όχι ότι έχεις δίκιο!!!!http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=14740 http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?mop=modload&name=Splatt_Forums&file= viewtopic&topic=5140&forum=5 "ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
gretel
ουαου!!! ομολογω οτι καποιες διαφημισεις τις θεωρω εργα τεχνης και με καποιες γελαω με την ψυχη μου.
διεκρινα καποια περιεργη εμμονη στα λινκ που παρεθεσες ή μου φανηκε? ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν www.johnniebegood.gr |
gretel
Πρώην Συνεργάτης
Aruba
3518 Μηνύματα |
Απεστάλη: 27/02/2006, 22:56:04
Mόλις τα ανακάλυψα. Υπάρχουν πολλά που ασχολούνται με το ποια διαφήμιση τους αρέσει, οι ηλικίες παίζουν μεταξύ 15-21.Η μόνη εμμονή είναι ότι μιλάνε για Τζόνυ χε χε χε. Μου αρέσει που από την καινούργια διαφήμηση παρατήρησαν μόνο τη μουσική και όχι το τί ήτελε να πει το ποιητή. "ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
|
wendigo
Μέλος 3ης Βαθμίδας
561 Μηνύματα |
Απεστάλη: 28/02/2006, 19:26:27
quote: Μου αρέσει που από την καινούργια διαφήμηση παρατήρησαν μόνο τη μουσική και όχι το τί ήτελε να πει το ποιητή.
Το εν λόγω site ασχολείται με τη μουσική Gretel! Τα μηνήματα ανήκαν σε θέμα της ενότητας "Στίχοι και Τραγούδια". Λογικό δεν είναι;No Method, No Guru, No Teacher |
nossoforos
Μέλος 2ης Βαθμίδας
295 Μηνύματα |
Απεστάλη: 28/02/2006, 20:29:08
Γειά σου φίλε Johnnie.Έρευνες αναφέρουν ότι τα παιδιά μέχρι την ηλικία των 18 έχουν δει πάνω από 200.000 διαφημιστικά μηνύματα!!! Σίγουρα επιρεάζουν τον εγκέφαλο... εξάλλου η τηλεόραση πρώτα αποβλακώνει και μετά κοιμήζει... θεωρώ επικνδίνο να αφήνουμε τα παιδιά μόνα απέναντι στην τηλεόραση... δεν έχουμε ιδέα ποιός τους μιλάει και τι τους λέει. I'm really sorry...
|
gretel
Πρώην Συνεργάτης
Aruba
3518 Μηνύματα |
Απεστάλη: 28/02/2006, 23:03:55
quote:
quote: Μου αρέσει που από την καινούργια διαφήμηση παρατήρησαν μόνο τη μουσική και όχι το τί ήτελε να πει το ποιητή.
Το εν λόγω site ασχολείται με τη μουσική Gretel! Τα μηνήματα ανήκαν σε θέμα της ενότητας "Στίχοι και Τραγούδια". Λογικό δεν είναι;No Method, No Guru, No Teacher
Eκ παραδρομής, αγαπητέ wendigo, το είχα στο μυαλό μου αλλά δεν το έγραψα, και νόμισα ότι το έγραψα, -Ωχ ΤΖΟΝΝΥ λες να έχω Εμενταλ?- θα έγραφα "όχι στα συγγεκριμένα αυτά λίνκς, αλλά σε όσα σχολιάστηκε ως διαφήμηση σχολιάστηκε για το όμορφο τραγούδι και όχι για το περιεγχόμενο. "ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΩΣ"
|
KissTheFlame
Νέο Μέλος
Greece
35 Μηνύματα |
Απεστάλη: 01/03/2006, 11:43:55
quote:
θεωρώ επικνδίνο να αφήνουμε τα παιδιά μόνα απέναντι στην τηλεόραση... δεν έχουμε ιδέα ποιός τους μιλάει και τι τους λέει.
Πολύ σωστός..Το τι είδους μηνύματα περνάνε στο υποσυνείδητο ενός παιδιού είναι απλά τρομακτικό.Το γεγονός και μόνο, ότι το παιδί μεγαλώνει θεωρώντας αναγκαία την ύπαρξη της τηλεόρασης εδώ και χρόνια είναι τουλάχιστον άθλιο.Πόσο μάλλον όταν οι διαφημήσεις προβάλλονται με αυτήν την τρομερή συχνότητα. Άλλωστε είναι γνωστό ότι στις περισσότερες διαφημίσεις πλέον περνάνε μηνύματα στην οθόνη τα οποία δεν αντιλαμβάνεται το ανθρώπινο μάτι αλλα καταγράφονται ΑΜΕΣΩΣ στο υποσυνείδητο..Ίσως θυμάστε πριν αρκετά χρόνια ένα πείραμα που είχε γίνει σε έναν κινηματογράφο, όπου περνούσε με μεγάλη ταχύτητα στο κάτω μέρος της οθόνης ένα μήνυμα που αφορούσε την coca cola και παρατηρήθηκε ότι στο διάλλειμα της ταινίας το μεγαλύτερο ποσοστό των θεατών αγόρασε το συγκεκριμένο αναψυκτικό. Βέβαια αυτό είναι ΜΙΑ μόνο από τις τρομερά επικύνδινες πτυχές που χαρακτηρίζουν τον κόσμο της διαφήμισης..Και όλα πάνε προς το χειρότερο πλέον..(ας μην σχολιάσουμε κ το περιεχόμενο πολλών διαφημίσεων επίσης, που δεν έχουν να αναδείξουν απολύτως τίποτα περισσότερο από το να επιβεβαιώσουν απλά την πλήρη έλλειψη ουσίας - απλά επιβεβαιώνουν το ότι οι δημιουργοί τους υποτιμούν σε τεράστιο βαθμό την νοημοσύνη μας...)Αίσχος Νιαρρρ..
U dO KnOW u'RE pREtenDInG..Do u KnOW iT %*@%iN' AcHEs ??
|
wendigo
Μέλος 3ης Βαθμίδας
561 Μηνύματα |
Απεστάλη: 01/03/2006, 19:24:54
quote: Άλλωστε είναι γνωστό ότι στις περισσότερες διαφημίσεις πλέον περνάνε μηνύματα στην οθόνη τα οποία δεν αντιλαμβάνεται το ανθρώπινο μάτι αλλα καταγράφονται ΑΜΕΣΩΣ στο υποσυνείδητο..Ίσως θυμάστε πριν αρκετά χρόνια ένα πείραμα που είχε γίνει σε έναν κινηματογράφο, όπου περνούσε με μεγάλη ταχύτητα στο κάτω μέρος της οθόνης ένα μήνυμα που αφορούσε την coca cola και παρατηρήθηκε ότι στο διάλλειμα της ταινίας το μεγαλύτερο ποσοστό των θεατών αγόρασε το συγκεκριμένο αναψυκτικό.
Η αγαπητή (ή αγαπητός!) KissTheFlame νομίζω πως υπερβάλλει λίγο με τα παραπάνω. Δεν περνάνε κρυμμένα (με την έννοια του "υποσυνείδητου") μηνήματα στις διαφημίσεις πέρα από τα ανόητα κοινωνικά κλισέ που σκαρώνουν οι διαφημιστές (και που, δυστυχώς, η κοινωνία μας συχνά φροντίζει να δικαιώνει ή να επιβραβεύει). Ούτε και νομίζω πως είναι εφικτό τεχνικά σε τηλεοπτική εικόνα να πετύχεις κάτι πραγματικά "κρυμμένο" στο μάτι. Ακόμα κι αν ήταν, δεν θα μπορούσε να μπει στο υποσυνείδητο και μάλιστα να μας επηρεάσει. Δεν υπάρχει καμία απόδειξη πως μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο.Το θρυλούμενο πείραμα, δε, φαντάζομαι πως είναι αυτό που αποδίδεται στον Τζέημς Βίκαρυ εδώ και πολλές δεκαετίες. Κάνω copy-paste από πρόσφατο μήνημά μου σε άλλο θέμα: Ο Βίκαρυ ήταν ερευνητής ψυχολογίας (και όχι από τους αξέχαστους!). Έμεινε στην ιστορία για αυτό το πείραμα, αλλά με αποτελέσματα που ανακοίνωσε ο ίδιος χωρίς κανείς να τα ελέγξει. Όταν του ζητήθηκε να επαναλάβει το πείραμα για να αποδειχθούν οι ισχυρισμοί του, απέτυχε. Αργότερα παραδέχθηκε το ψεύδος του. Οι περισσότεροι που ασχολήθηκαν με το θέμα κατέληξαν πως δεν έκανε καν το υποτιθέμενο πείραμα. Κι όμως άρχισε μια "υστερία" που δεν σταμάτησε ως τώρα και το θρυλικό πείραμα -που δεν έγινε ποτέ- μεταδίδεται από στόμα σε στόμα. Ας μην παρασυρόμαστε από ανύπαρκτα προβλήματα και ξεχνάμε τα υπαρκτά: Τον ρόλο και την δύναμη των διαφημίσεων στην εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μας και την κοινωνία μας. Η μόνη αντίδραση που μπορώ να σκεφτώ αφορά τη ρίζα του θέματος. Οι εταιρίες και τα προϊόντα διαφημίζονται για να προτιμηθούν και να αυξήσουν την κερδοφορία τους. Αν κάποια διαφήμιση μας προσβάλλει ή μας ενοχλεί ας μποϋκοτάρουμε το προϊόν και ας προτείνουμε να κάνουν το ίδιο οι γνωστοί μας. Η εμπορική επιτυχία ή αποτυχία μιας διαφήμισης γίνεται γρήγορα αισθητή. Μια κακή εμπορική πορεία θα αλλάξει και τη διαφημιστική γραμμή. No Method, No Guru, No Teacher |
KissTheFlame
Νέο Μέλος
Greece
35 Μηνύματα |
Απεστάλη: 01/03/2006, 22:08:51
Φίλε/η wendigo δεν θυμάμαι αν όντως ήταν αυτός ο ερευνητής,αλλά θα προσπαθήσω να βρω ένα site που ασχολήθηκε με το συγκεκριμένο θέμα και θα το παραθέσω. Με εκτίμηση U dO KnOW u'RE pREtenDInG..Do u KnOW iT %*@%iN' AcHEs ??
|
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4382 Μηνύματα |
Απεστάλη: 05/05/2006, 02:28:24
"χρειαζεσαι λεφτα ανθρωπε μας και δεν μας τα ζητας?
παρτα ναχεις να πληρωνεις μια ζωη τοκους..." το ενα απο τα τρια πραγματα που διαφημιζονται περισσοτερο ειναι το χρημα, ητοι οι τραπεζες*, οι νομιμοι τοκογλυφοι!
* μεινετε μακρια τους! ο δανεισμος μπορει να βλαψει σοβαρα την υγεια σας ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν www.johnniebegood.gr Edited by - jonniebegood on 05/05/2006 02:34:15 |
Σκαρίμπας
Νέο Μέλος
6 Μηνύματα |
Απεστάλη: 05/05/2006, 08:41:28
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΣΕ ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΟ ΧΩΡΟ |
AVATARGR
Πρώην Συνεργάτης
Greece
4317 Μηνύματα |
Απεστάλη: 05/05/2006, 10:36:06
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.ΦΙΛΕ ΜΟΥ jonniebegood ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΑΛΛΟ ΤΟΠΙΚ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ... quote: ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΖΩΗΣ...Α-ΠΟΛΙΤΙΚΗ Α-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΞΕΦΑΝΤΩΜΑ ΣΑΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ ΜΑΣ... ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΑΣ (ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΟΥΝ).. ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ (10-12 ΠΕΡΙΠΟΥ) ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ (ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΤΑΝ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΩΝ ΤΣΙΓΑΡΩΝ) ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΔΗ (ΜΠΡΕΛΟΚ,ΑΝΑΠΤΗΡΕΣ,ΑΡΩΜΑΤΑ) ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΠΩΣ Η ΑΓΟΡΑ ΑΚΡΙΒΩΝ ΕΙΔΩΝ (ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ) ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΙΚΡΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΕΟΙ. ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΜΕΣΩ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ (ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΜΟΙΡΑ). ΕΚΕΙ ΒΑΣΙΖΟΤΑΝ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΒΕΒΑΙΑ... ΖΗΣΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ..
ΟΝΕΙΡΑ ΠΟΥΛΑΝΕ.....(ΑΠΑΤΗΛΑ)ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΑΝ ΝΙΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΣΚΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΜΗΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΙΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ
|
another star
Μέλος 3ης Βαθμίδας
518 Μηνύματα |
Απεστάλη: 05/05/2006, 11:00:31
Η λύση είναι στο χέρι μας, πραγματικά στο χέρι μας Πιάνουμε το τηλεκοντρολ και τη κλείνουμε, γιατί έτσι όπως έχουν καταντήσει τα προγράμματα και τα πρότυπα που μας δίνουν στις διαφημίσεις άστα να πάνεΓιατί το αυτοκίνητο που το παρουσιάζουν σαν κάτι μάυρο και δυνατό και εμφανίζεται συγχρόνως σε διαφορα μέρη την ίδια ώρα? Που θα πάει η σκέψη των παιδιών? Δεν μπορώ όμως να τα βάλω και όλα στο ίδιο τσουβάλι. Λατρεύω τη διαφήμιση με τη γνωστή ατάκα "μην υπογράφετε εκεί, θα χαθεί, εδώ υπογράψτε, στο μπλουζάκι μου" και φυσικά η συνέχεια "Θα κάνετε φρρρρρρ να σας ακούσω"??? Αλλά και μία ακόμα. Το κοριτσάκι που έφαγε όλο τον χαλβά και υποτίθεται ότι ήρθε το κακό τέρας και τον έφαγε και λέει την γλυκούλα ατάκα "και γω μικρό παιδάκι είμαι". Εκεί είναι σκέτη γλύκα Αλλά δυστυχώς κάτι τέτοια είναι οι πολυ λίγες εξαιρέσεις Edited by - another star on 05/05/2006 11:04:00 |
allzzaro
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
6226 Μηνύματα |
Απεστάλη: 05/05/2006, 16:17:53
quote: το ενα απο τα τρια πραγματα που διαφημιζονται περισσοτερο ειναι το χρημα, ητοι οι τραπεζες*, οι νομιμοι τοκογλυφοι!
Βγαίνει ο τύπος και λέει.. ``ωραία και νοικοκυρεμένα`` Δηλαδής οταν χρωστάς σε 5 τράπεζες και θα ξεχρεώσεις σε 5 χρόνια.. μπορείς ``ωραία και νοικοκυρεμένα`` να χρωστάς σε μία να πληρώνεις λιγότερη δόση και να ξοφλήσεις σε 10 χρόνια ενώ παράλληλα σου δίνει και αλλο δάνειο το οποίο θα αρχίσεις να το ξοφλάς μετά απο 5 χρόνια Και ερωτώ? Αυτοί μας περνούν για μ^%$%&ες.. Εμείς.. γιατί είμαστε Edited by - allzzaro on 05/05/2006 16:21:02 |
Krisnna
Πλήρες Μέλος
Greece
1040 Μηνύματα |
Απεστάλη: 06/05/2006, 12:58:16
quote: Όταν θα μεγαλωσει και δοκιμασει την καφεϊνη (με το καλαμάκι) και δεν βρει κανεναν παραδεισο με θεογκομενες, ίσως όταν συναντησει σε κάποιο παρτυ κάποιο άλλο καλαμάκι να δοκιμασει – και ναι μεν δεν θα βρει κανεναν παραδεισο πάλι, αλλά θα πέσει στην κολαση της εξαρτησης.
Πολύ σωστά αυτού του είδους οι διαφημίσεις έχουν πρώτο στόχο τα μικρά παιδιά και όχι τους ενήλικες. Ο ενήλικας έχει κατασταλαγμένη γνώμη σχετικά με τις πιθανότητες που έχει να συμβεί το συγκεκριμένο θαύμα, και δύσκολα θα πέσει στην παγίδα της κατανάλωσης. Το ανώριμο μικρό παιδί όμως αρχίζοντας να ονειρεύεται παραδείσους με την συγκεκριμένη μάρκα καφέ, θα αρχίσει να τον επιζητά. ΟΧΙ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ... μέσω του καφέ. Έτσι θα τον αναζητήσει, θα γκρινιάξει και ο μπαμπάς μή μπορώντας να του χαλάσει το χατίρι θα του τον αγοράσει Και ΝΑ μέσως το κέρδος για τον βιομήχανο, αδιαφορώντας φυσικά για την οποιαδήποτε ζημιά προκαλέσει στο παιδί στο μέλλον. Και άν δεί οτι το παραμύθι κρατά καλά θα εξακολουθήσει το ίδιο βιολί για πολλά χρόνια ακόμα, διαφορετικά εάν το παιδί και ο μπαμπάς του μετά δέν πέσουν στην παγίδα δέν θα ξαναδούμε τον συγκεκριμένο παράδεισο ούτε στην τηλεόραση. http://www.seasite.niu.edu/Indonesian/Indonesian_Elections/Indo-pemilu99/21.jpg "Non, nisi parento, vincitur" ΒΑΚΩΝ |
Agnostic
Πρώην Συνεργάτης
Greece
3373 Μηνύματα |
Απεστάλη: 06/05/2006, 12:59:35
quote: "χρειαζεσαι λεφτα ανθρωπε μας και δεν μας τα ζητας?παρτα ναχεις να πληρωνεις μια ζωη τοκους..." το ενα απο τα τρια πραγματα που διαφημιζονται περισσοτερο ειναι το χρημα, ητοι οι τραπεζες*, οι νομιμοι τοκογλυφοι!
* μεινετε μακρια τους! ο δανεισμος μπορει να βλαψει σοβαρα την υγεια σας
Αυτή είναι η αλήθεια δυστυχώς... Σήμερα οι περισσότεροι Ελληνες δουλεύουν για να ξεχρεώνουν τα δάνεια και τις κάρτες και όχι για να ζουν ξένιαστα σαν άνθρωποι. Οι τράπεζες και να μην έχεις έξοδα θα προσπαθήσουν να σε κάνουν να έχεις!! Εμένα σχετικα΄πρόσφατα μου απέστειλε γνωστή τράπεζα πιστωτική κάρτα σπίτι χωρίς καν να έχω ζητήσει κάτι τέτοιο. Από μόνοι τους εντελώς με το σκεπτικό "πάρε γοητευτικό πλαστικό χρήμα μπαγλαμά να μας τα σκάσεις σε δόσεις λιγα λίγα" . Και είναι αλήθεια ότι αρχικά το πλαστικό χρήμα σου καλοφαίνεται διότι αρχικά δεν φεύγουν χαρτονομίσματα από την τσέπη σου. Μετά όμως...ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ, σ'έφαγε η μαρμάγκα!!! Προς το παρόν πάντως δεν έχω υποκείψει στον πειρασμό να χρησιμοποιήσω την κάρτα που μου στείλανε. Τώρα για την πληθώρα διαφημίσεων από την οποία βομβαρδιζόμαστε θα έχετε παρατηρήσει ότι αφορούν κυρίως 4 αγαθά. Το ένα είναι όπως ειπώθηκε τα δάνεια και οι τραπεζικές προσφορές. Τα υπόλειπα 3 είναι 1)Κινητά τηλέφωνα και πακέτα προσφορών από τις εταιρίες 2)Αυτοκίνητα 3)"Πάμε στοίχημα" Διαφημίσεις που βλέπαμε παλαιότερα έχουν πλέον υποχωρήσει σχετικά..(ηλεκτρικές σκούπες, οικιακά σκεύη, τοματοπολτοί κ.α.) Αχ που είναι οι ιστορικές "αγνές" διαφημίσεις τύπου " Καλλυντικά Πατίστα" με μουσική από Ρόκυ!!!! Που είναι το γάλα Νου Νου με το Μπόμπο!!! Αυτά ήταν διαφημίσεις "cult" κύριοι!! Οχι οι σημερινές αρλούμποδιαφημισούλες με τις υπερβολές που τις συνοδεύουν!!! Αυτές που έχουν πολύ γέλοιο(με την εννοια ότι είναι βλακώδεις) είναι αυτές των τηλεπαραγγελιών!! Ειδικα΄εκείνη με τον Chuck Norris να κάνει κοιλιακούς που προσπαθεί να πλασάρει κάτι "θαυματουργά" όργανα γυμναστικής είναι για τομάτες!! Και έχουν το θράσσος να λένε ότι το γυμναστήριο δεν είναι ιδανική λύση!!! Το πολύ γέλιο το ρίχνω με κάτι εξελληνισμούς στα ονόματα των προϊόντων που κάνουν αυτές οι διαφημίσεις. Δηλαδή ένα σκουπάκι που θα πλασαρουν το οποίο θα λέγεται "Ultimate Cleaner", ε αυτοι θα το γράψουν "Ούλτιμειτ Κλίνερ" για να μπορεί να το εμπεδώσει η 60-αρα νοικοκυρά που δεν έχει καλη γνώση αγγλικών. Αυτά! Να προσέχετε τι αγοράζετε και ειδικα προσοχή στις καρτες και τα δάνεια! Ελπίζω να μην γίνουν τα μυαλά μας πολτός στο μέλλον από τον διαφημιστικό ιμπεριαλισμό που λαμβάνει χώρα!! Μη σκοτώνεις τα κουνούπια...άλλοι σου πίνουν το αίμα...
Edited by - Agnostic on 06/05/2006 13:05:37 |
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4382 Μηνύματα |
Απεστάλη: 06/05/2006, 16:09:48
quote:
Δεν μπορώ όμως να τα βάλω και όλα στο ίδιο τσουβάλι. Λατρεύω τη διαφήμιση με τη γνωστή ατάκα "μην υπογράφετε εκεί, θα χαθεί, εδώ υπογράψτε, στο μπλουζάκι μου" και φυσικά η συνέχεια "Θα κάνετε φρρρρρρ να σας ακούσω"??? Αλλά και μία ακόμα. Το κοριτσάκι που έφαγε όλο τον χαλβά και υποτίθεται ότι ήρθε το κακό τέρας και τον έφαγε και λέει την γλυκούλα ατάκα "και γω μικρό παιδάκι είμαι". Εκεί είναι σκέτη γλύκα Αλλά δυστυχώς κάτι τέτοια είναι οι πολυ λίγες εξαιρέσεις another star
συμφωνω! καποιες ειναι αριστουργηματα! να προσθεσω την ουρα του ιπποποταμου που φτανει τσι 50 ποντοι (και βαλε)? ή το πουτ δις κοτ νταουν σλοουλυ?
ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν www.johnniebegood.gr |
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4382 Μηνύματα |
Απεστάλη: 06/05/2006, 16:11:16
quote:
Και ερωτώ? Αυτοί μας περνούν για μ^%$%&ες.. Εμείς.. γιατί είμαστε allzzaro
σωστος! ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν www.johnniebegood.gr |
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4382 Μηνύματα |
Απεστάλη: 06/05/2006, 16:16:23
quote:
Krisnna Πολύ σωστά αυτού του είδους οι διαφημίσεις έχουν πρώτο στόχο τα μικρά παιδιά και όχι τους ενήλικες.
ειναι ηδη πελατες αφου επιτρεπεται η διαφημιση παιγνιδιων και τζανκ φουντ απο την τηλεοραση θα μαθουμε καποτε απο καποιον Ευαγγελατο τι ακριβως περιεχουν και θα φρικαρουμε (για λιγες εβδομαδες) ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν www.johnniebegood.gr |
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4382 Μηνύματα |
Απεστάλη: 06/05/2006, 16:18:55
quote:
Agnostic Τώρα για την πληθώρα διαφημίσεων από την οποία βομβαρδιζόμαστε θα έχετε παρατηρήσει ότι αφορούν κυρίως 4 αγαθά. Το ένα είναι όπως ειπώθηκε τα δάνεια και οι τραπεζικές προσφορές. Τα υπόλειπα 3 είναι 1)Κινητά τηλέφωνα και πακέτα προσφορών από τις εταιρίες 2)Αυτοκίνητα 3)"Πάμε στοίχημα"
μεσα εισαι! ειναι οι επομενοι στοχοι μου... ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν www.johnniebegood.gr |
λίλιθ
Πρώην Συνεργάτης
Greece
1945 Μηνύματα |
Απεστάλη: 06/05/2006, 23:12:52
Καλησπέρα! Αγαπημένο θέμα, οι διαφημίσεις...Η μεγαλύτερή μου φαντασίωση, αλήθεια! Ένα φεστιβάλ διαφημίσεων, παγκόσμιο, από αυτές τις καλές, τις καλλιτεχνικές, ή αυτές που βγάζουν γέλιο, καινούργιες και παλιές ολοήμερο! Να είμαι από το πρωί έως το βράδυ και να παρακολουθώ... Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο! Για να δούμε... Καλές πρόσφατες διαφημίσεις: Αυτή της Aigean Airlines, που είναι μια σκηνή με στρατιώτες κάπου στην ύπαιθρο, βρέχει και τους σερβίρουν το γέυμα την έχετε δεί; Μια άλλη, δε παίζει πιά, ένα αυτοκίνητο έτοιμο να πάει για παλιοσίδερα, βγαίνει η (!!!) ψυχή του και... μετενσαρκώνεται σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο!!! Καταπληκτική. Σήμερα δε, γέλασα πολύ με μια άλλη, ένας νεαρός σε ένα περίπτερο συνεσταλμένος και ντροπαλός προσπαθούσε να εξηγήσει στον περιπτερά -κυρ Στέλιο- ότι ήθελε αυτό, που ξέρετε... που το βάζουμε για ασφάλεια... για να μη γίνει το κακό... που μετά βάζουμε άλλο... για να ερχόμαστε σε επαφή... που αρχίζει από "κα" και τελειώνει σε "τα"... Περιχαρής ο κυρ Στέλιος ο περιπτεράς παρουσιάζει στο νεαρό μια κάρτα τηλεφώνου!!! (αρχίζει από "κα" και τελειώνει σε "τα") !!! Τέρμα τα αστεία!!! Η διαφήμιση είναι το βασικό όπλο της προσπάθειας γενικού ελέγχου μέσω της υπερκατανάλωσης. Και δυστυχώς στη χώρα μας, από υπερκατανάλωση και έλλειψη συνείδησης πάσχουμε πολύ. Οι κάρτες πάνε και έρχονται και όλοι χρεώνονται. Εδώ ταιριάζει η γνωστή λαϊκή παροιμία: Εδώ βρακί δεν έχει ο κ*λ$ς μας, ψάχνουμε ραπανάκια για την όρεξη! Πρόσφατα διάβασα ένα σοκαριστικό άρθρο στην καθημερινή, σχετικά με τον καταναλωτή στην Ελλάδα. Σας προσκαλώ να το διαβάσετε, γιατί είναι πραγματικά πολύ διαφωτιστικό, μαλλιοτραβικτικό και ανησυχητικό! "Λουλουδόκηποι και χρέη" http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_civ_1126831_30/04/2006_182079
|
elbereth129
Νέο Μέλος
Greece
9 Μηνύματα |
Απεστάλη: 07/05/2006, 12:39:53
hello! οι διαφημίσεις ειναι ενα μεγαλο θέμα... και τα υποσυνείδητα μηνύματα ενα μεγαλύτερο. είχα διαβάσει 1 βιβλιο με τίτλο 'subliminal messages' που περιγραφει τους τροπους εισαγωγής τους στη μουσική και στις ταινίες.Είχε μαλιστα και φωτογραφίες απο διαφημίσεις όπου τα παγάκια π.χ. δεν ηταν απλα παγάκια αλλα εκρυβαν αλλες χίλιες δυο εικόνες.αναφέρεται κ το πείραμα με τη coca cola στο σινεμά. και επίσης για μια ταινια του εξορκιστή,που ειχαν λυποθιμήσει στο κινηματογράφο έφηβοι,διαπιστώθηκε οτι υπήρχαν υποσυνείδητες εικονες με σκηνες πολέμου-τραυματιες κλπ. στο τομέα της μουσικής εχουν γίνει και αναφορές σε συγκεκριμένα τραγούδια και καλλιτέχνες για υποσυνείδητα μηνύματα που έκρυβαν τραγούδια τους(κάποιοι δέν είχαν ιδέα...) ΥΠΑΡΧΟΥΝ υποσυνείδητα μηνύματα και επηρεάζουν τον καθέναν σε διαφορετικο βαθμο. (ενας φίλος μου απο το φυσικό μου έλεγε οτι το ανθρώπινο ματι βλέπει ορισμένες συχνότητες.μεγαλύτερες απο αυτες δε προλαβαινει να τις δει.αυτο δε σημαίνει ομως οτι δέν καταγραφονται στον εγκεφαλό μας... εξάλλου εχουμε συνείδητό,υποσυνείδητο,και ασυνείδητο τμήμα) listen to your new-sprung Ways, Remember Now your diff'rent Days.
|
λίλιθ
Πρώην Συνεργάτης
Greece
1945 Μηνύματα |
Απεστάλη: 07/05/2006, 15:55:05
Καλησπέρα! Σκηνή: Ο γαμπρός έχει αγκαλιά τη νύφη, πάει στο σπίτι του πατέρα της, χτυπά το κουδούνι. Ανοίγει ο πατέρας και ο γαμπρός λέει: "Πάρτε πίσω την κόρη σας. Τη δοκίμασα για 3 ημέρες, αλλά τελικά δε μου κάνει!"Συμπέρασμα: Πάρτε το τάδε αυτοκίνητο, που σας επιτρέπει να κάνετε ένα τέστ για 3 ημέρες, να δείτε αν σας κάνει και μετά να το αγοράσετε!!!
Τραγικό ε;
|
Agnostic
Πρώην Συνεργάτης
Greece
3373 Μηνύματα |
Απεστάλη: 07/05/2006, 16:23:15
Οπ...να και διαφημίσεις προπαγάνδας...υπάρχουν και αυτές...Μη σκοτώνεις τα κουνούπια...άλλοι σου πίνουν το αίμα...
Edited by - Agnostic on 07/05/2006 17:04:34 |
allzzaro
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
6226 Μηνύματα |
Απεστάλη: 07/05/2006, 21:16:59
Οι ξύπνιοι οδηγούν ΡΕΝΩ Edited by - allzzaro on 07/05/2006 21:17:37 |
allzzaro
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
6226 Μηνύματα |
Απεστάλη: 07/05/2006, 21:22:55
Οι ωραίοι εχουν χρέη |
allzzaro
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
6226 Μηνύματα |
Απεστάλη: 07/05/2006, 21:32:26
Δεν εχεις λεφτά? Κανένα πρόβλημα. Ελα στον Κωτσόβολο Edited by - allzzaro on 07/05/2006 23:25:57 |
jonniebegood
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"
Greece
4382 Μηνύματα |
Απεστάλη: 08/05/2006, 00:47:09
σα να λεμε, "βαλε ακς" και θα πεθανεις απο το πολυ σεξ - δεν διευκρινιζεται επακριβως αν το σεξ θα γινει με συντροφο ή με την χειρα με τα 5 ορφανα... ου μαθειν δει τους μυστας αλλα παθειν www.johnniebegood.gr |
amalia
Διαχειριστής
Greece
10782 Μηνύματα |
Απεστάλη: 08/05/2006, 01:44:53
Ψυχή μου, Μην ονειρεύεσαι την αιωνιότητα, αλλά εξάντλησε το χώρο του δυνατού!
|
Dying_Incubus
Συντονιστής
Tuvalu
13482 Μηνύματα |
Απεστάλη: 08/05/2006, 08:40:39
quote: σα να λεμε, "βαλε ακς" και θα πεθανεις απο το πολυ σεξ - δεν διευκρινιζεται επακριβως αν το σεξ θα γινει με συντροφο ή με την χειρα με τα 5 ορφανα...
Sex? Ιιιιι! Αυτά είναι ντροπής πράγματα, του διαβόλου... Πέραν της πλάκας πάντως νομίζω πως οι διαφημίσεις σε πολλές περιπτώσεις μπορούν να κάνουν μεγαλύτερο κακό παρά καλό. Κι αναφέρομαι κυρίως στην δημιουργία των προτύπων όχι μόνο στις νεαρότερες ηλικίες αλλά και στις μεγαλύτερες. Το συμπέρασμα λοιπόν στο οποίο προβαίνω εγώ είναι οτι η δεκτικότητα μας απέναντι στα διάφορα πρότυπα που μας βομβαρδίζουν δεν είναι ανάλογη με την ηλικία μας αλλά με την αυτογνωσία μας κατά κάποιο τρόπο. Κι αυτό είναι ένα μεγάλο όπλο στα χέρια πολλών διαφημιστικών εταιριών... Όποτε βλέπω τηλεόραση με ενοχλούν 2 πράγματα: Οι διαφημίσεις και τα δελτία ειδήσεων. Και μ' ενοχλούν γιατί οι μεν διαφημίσεις προσπαθούν να μας περάσουν 1002 νέα πρότυπα και τα δελτία ειδήσεων γιατί χαρακτηρίζονται από 2 χαρακτηριστικά γνωρίσματα: - έλλειψη αντικειμενικότητας κι
- έλλειψη ευαισθησίας χάριν των υψηλών ποσοστών τηλεθέασης που προσδοκούν.
Σχετικά με τις διαφημίσεις (μιάς κι είναι αυτό το θέμα του topic), νομίζω πως είναι τουλάχιστον απαράδεκτο να βλέπεις την διαφήμιση ενός προϊόντος που απευθύνεται σ΄ ένα μεγάλο τμήμα του καταναλωτικού κοινού και να δίνει την εντύπωση της ευτυχίας που θα επιφέρει η απόκτηση του. Δηλαδή: 1) Αγοράζεις για παράδειγμα το τάδε αυτοκίνητο κι είσαι μ' ένα χαμόγελο στα χείλη όλη την ώρα ενώ όλοι σε κοιτάνε στον δρόμο έκθαμβοι. Μετάφραση: Παίρνεις ένα δάνειο και το χαμόγελο θα γίνει δάκρυ όταν δεν θα έχεις να πληρώσεις την δόση του γραμματίου... Αγοράζεις για παράδειγμα το τάδε άρωμα, καλλυντικό, φαγώσιμο προϊόν κτλ κι εξαιτίας του γίνεσαι τόσο ελκυστικός/ή που τραβάς όλα τα βλέμματα του αντίθετου φύλου. Μετάφραση: Το μόνο που πρέπει να μας ενδιαφέρει όλους μας είναι πως θα μοιάσουμε στο μοντέλο που διαφημίζει το εκάστοτε προϊόν για να μην βιώσουμε την μοναξιά... Έλεος! In anticipation of my resurrection... |