ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ =-.
 deste
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 5
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
soula
Νέο Μέλος

Greece
1 Μηνύματα
Απεστάλη: 17/08/2005, 14:35:13  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους soula  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητή Ισιδώρα,

Εδώ και αρκετό καιρό προσπαθώ να ρίξω τη deste άλλα κάτι δε κάνω καλά(μάλλον πολλά δεν κάνω καλά).Είμαι αρχάρια ακόμη κι έτσι δυσκολεύομαι αρκετα.Εσύ είσαι πιο πεπειραμένη κι έτσι πιστεύω ότι μπορείς να με κατατοπίσεις σε κάποια πράγματα.
Πρώτα πρώτα θα ήθελα να ρωτήσω γι αυτό το γεγονός που ανέφερες με το ρίξιμο που έκανες το Πάσχα . Η μέρα ήταν Κυριακή. Απ ό,τι διάβασα στη deste το ρίξιμο γίνεται παρασκευή. Παίζει ρόλο η μέρα?
Επίσης όσον αφορά τον τρόπο ριξίματος . Τ α χαρτιά είναι 65 αλλά αφού βγάλουμε τα 4 τζαν τα 2 κενά και το χαρτί με τα 4 πετράδια μαζί το οποίο δεν αναφέρεται στις επεξηγήσεις της deste . Αυτό λοιπόν το χαρτί τι σημαίνει και πως το χρησιμοποιούμε?
Ακόμη όσον αφορά τον αριθμό των φύλλων θελω να ρωτήσω το εξής : ρίχνουμε στην αρχή τα 27 (3*9). με τα τα υπόλοιπα φύλλα τι κάνουμε?τα ρίχνουμε πανω στα πρώτα και κάνουμε συνδυασμούς ?
αυτά τα ολίγα για αρχή.......

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Isidora
Μέλος 1ης Βαθμίδας

Greece
105 Μηνύματα
Απεστάλη: 20/08/2005, 20:44:31  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Isidora  Στείλτε ένα ICQ Μήνυμα στο Μέλος Isidora  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Isidora  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητή soula,

δεν σε ξέχασα, όπως ίσως θα φαντάζεσαι δικαιολογημένα.
Είχα όμως την ατυχία, να σου γράψω προχθές το βράδυ,
ένα τεράστιο και λεπτομερέστατο μήνυμα, το οποίο για να τελειώσω, σχεδόν, κάθησα και έγραφα όλη τη νύχτα, αλλά κατά την αποστολή...