ESOTERICA.gr Forums !

ESOTERICA.gr Forums !
Κεντρική Σελίδα | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα Μέλους:
Password:
Επιλογή Γλώσσας
Φύλαξη Password
Ξεχάσατε τον Κωδικό;
 Όλα τα Forums
 .-= ΜΥΘΟΣ & ΘΡΗΣΚΕΙΑ =-.
 Τελούσαν ανθρωποθυσίες οι αρχαίοι Έλληνες, κατά την ιστορική περίοδο;(πρόσφατη αναγνώριση 12θεϊσμού)
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Σελίδα: 
από 20
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
ΕΡΙΩΠΙΣ
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Australia
777 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/07/2006, 13:33:17  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΕΡΙΩΠΙΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητή OSTRIA,

quote:
For example, only some of the sub-lists have Greek symbols (1, 4, 7, 10, 14, 17)


Μιλάμε για μεγάλη ...προίκα εδώ όχι παίξε γέλασε.
-----------------------------------------------------------------
6 θεσούλες φίλε μου Trainman, σου προσφέρει η ακούραστη φίλη μας.
Τι άλλο θέλεις;

Πάρε και το (Δωρικό) Άλιο φώς του Τυχερούλη και ετοιμάσου για τον τρικέφαλο Κύνα.

Τον Agnostic δεν είδα ακόμη να έρχεται με το "Αλφάβητό" του.

Ρε παιδιά, εκείνου του Ψηλού τι του είπατε και εξαφανίστηκε;

ΛουκάςΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Western Sahara
732 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/07/2006, 18:37:46  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Αγαπητέ Trainman,


Δοκιμαστικά στέλνω ένα χάρτη με το κείμενο. Δεν γνωρίζω αν θα εμφανιστεί.


Λουκάς



"Caria


Caria: the southwest of modern Turkey, incorporated in c.545 BCE the ancient Achaemenid empire as the satrapy Kark226. Its capital was Halicarnassus modern Bodrum, which had been originally been founded by the Greeks. In Antiquity, the Carians were famous mercenaries.

Early history
Caria and the Carians are mentioned for the first time in the cuneiform texts of the Old Assyrian and Hittite Empires, i.e., between c.1800 and c.1200. The country was called Karkissa. They are absent from the Egyptian texts of this period.
After a gap of some four centuries in which they are mentioned only once below, the first to mention the Carians is the legendary Greek poet Homer. In the Catalogue of ships, he tells that they lived in Miletus, on the Mycale peninsula, and along the river Meander. In the Trojan war, they had, according to the poet, sided with the Trojans Homer, Iliad, 2.867ff. This is a remarkable piece of information, because in Homers days, Miletus was considered a Greek town the fact that it is called Carian indicates that the catalogue of ships contains some very old information. In the fifth century, the Greeks thought that the Carians had arrived in Caria from the islands of the Ionian Sea, whereas the Carians claimed to be indigenous. Homer confirms their story."

αυτόν τον χάρτη με το κείμενο;

υγ.φίλε Λουκά έχω την εντύπωση ότι στο τέλος θα διαφωνίσω μαζί σου...
περιμένω...

υγεία και χαρά.


ΠΙΣΤΗ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙ ΒΟΥΝΑ ΝΑ ΕΧΩ
ΑΓΑΠΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΩ

Edited by - ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ on 08/07/2006 18:41:59Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4907 Μηνύματα
Απεστάλη: 08/07/2006, 23:23:52  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Τώρα ο άγιος Μηνάς πιθανότατα έχει σχέση με τον Αμμωνα (αυτόν της ερήμου) καθώς ο πιό σημαντικός ναός του βρισκόταν εκεί κοντά. Τον βρήκαν στις ανασκαφές του 1905-1909.
"Το σημαντικότερο κέντρο λατρείας του αγίου Μηνά στους πρώιμους βυζαντινούς αιώνες ήταν ο ναός του στην έρημο της Λιβύης, κοντά στη Μαρεώτιδα λίμνη.
Ostria
Φίλη Ostria , επέτρεψέ μου μία διόρθωση , άσχετη με το θέμα . Η λίμνη Μαρεώτις , ή ( Mariout ) , όπως ονομάζεται σήμερα , δεν βρίσκεται στην έρημο της Λιβύης αλλά στα νότια της Αλεξάνδρειας η οποία επεκτείνεται μέχρι τις ακτές της , στην Λιβυκή έρημο , όπως ονομάζεται η έρημος δυτικά του Νείλου που είναι η προέκταση της Σαχάρας πρός ανατολάς , και ανήκει στην Αίγυπτο .
Στην ίδια έρημο βρίσκεται και η Όαση Σίουα .Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΕΡΙΩΠΙΣ
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Australia
777 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/07/2006, 00:32:58  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΕΡΙΩΠΙΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φίλε Ελάχιστε,

quote:
αυτόν τον χάρτη με το κείμενο;


...Και ύστερα μου διαμαρτύρεσαι που σε λέω "μέγιστο".

Πάρε τώρα φίλε μου την "ALABANDA" μέσα απ' τον χάρτη και ...βάλτην πάνω στο "θυσιαστήριο". Διότι δεν πρέπει να απομακρυνόμαστε πολύ απ' το θέμα των "θυσιών".

Βούτα και τον Sesostris που φαίνεται παιδί μορφωμένο με τα πιάνα του και τα Γαλλικά του (...μπορεί και τα Αραβικά του)και ρώτησέ τον να σου ετυμολογήσει την ΑLABANDA.

Να δεις με λίγο λιβανάκι πως θα ...μυρίσει ο τόπος μας θεό.


quote:
υγ.φίλε Λουκά έχω την εντύπωση ότι στο τέλος θα διαφωνίσω μαζί σου...


Πάντα θα έχεις την κατανόησή μου.
-----------------------------------------------------------------
Φίλε Sesostris,

Έχεις υπ' όψη σου τίποτα σχετικό με την στεγνή σήμερα, άλλοτε εσωτερική θάλασσα, μέσα στην οποία πάνω σ' ενα νησάκι βρισκόταν ο ναός του μπάρμπα Άμμωνα;


quote:
Στην ίδια έρημο βρίσκεται και η Όαση Σίουα .

Όλα αυτά βρίσκονται σε μια περιοχή με ένα συγκεκριμένο όνομα.

Ο Ρόμελ γιατί νομίζεις είχε φέρει τα πάνω κάτω σ' αυτή την περιοχή;

ΛουκάςΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

magister
Μέλος 1ης Βαθμίδας


51 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/07/2006, 00:54:40  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους magister  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητέ Εριωπη
Φοβάμαι ότι έχω κάποιες διαφωνίες σε αυτά που γράφεις. Βλέπω ότι ακολουθείς μια πρωτότυπη ετυμολογική προσέγγιση στα αρχαία ονόματα, αναμιγνύοντας Εβραϊκά, αρχαία Ελληνικά κ.τ.λ Λυπάμαι που το λέω, αλλά σε εμένα αυτή η μέθοδος θυμίζει το μακαρίτη Αξιώτη που ανακάλυπτε «ελληνικές» λέξεις ακόμη και στους Ίνκας. Καλό λοιπόν, θα ήταν να αναφέρεις τις εκάστοτε πηγές σου και τους συγγραφείς. Π.χ αναφέρεις ότι η λέξη Γέενα σημαίνει «Γη χυνόμενη». Πως βγάζεις αυτό το συμπέρασμα; Στα εβραικά η λέξη αυτή είναι σύνθετη και προέρχεται από το Γει που σημαίνει κοιλάδα (γράφεται Γκίμελ, Ιόντ, Άλεφ, το οποίο για λόγους γραμματικής γίνεται Γκίμελ, Ιόντ, Βαβ), και το Χιννόμ που είναι ουσιαστικό (γράφεται Χε, Νουν, Νουν, Μεμ τελικό) . Αναφέρεται δε στη Βίβλο 24 φορές. Ήταν όπως σωστά λέει η Ostria, ο σκουπιδότοπος της πόλης όπου μεγάλες φωτιές έκαιγαν ακατάπαυστα.
Όσο για το όνομα Σολομώντας, θα έπρεπε να ξέρεις ότι αυτή είναι η εξελληνισμένη μορφή του, μιας και στα εβραικά είναι Σαλομό (γράφεται Σιν , Λάμεντ, Μεμ, Χε) και φυσικά προέρχεται από τον καθημερινό χαιρετισμό Σαλόμ = Ειρήνη.
Ο Τυφωέας ή Τυφώνας ΔΕΝ ταυτίζεται με τον «Ταφέθ» όπως λες, αλλά με τον με τον αιγυπτιακό θεό Σεθ, όπως φαίνεται παρακάτω. Με το μόνο δε που μπορεί να παρομοιαστεί, είναι με τους περίφημους Αρχαίους.

Απόσπασμα επίκλησης από τον Μεγάλο Μαγικό Πάπυρο του Παρισιού:
…Κραταιέ Τυφώνα, σκηπτροφόρε και δυνάστη, θεέ των θεών, άρχοντα Αβεραμενθόου. Άρχοντα του γνόφου, οδηγέ της βροντής και της λαίλαπας, που αστράπτεις τις νύχτες, που φυσάς το ψύχος και τη ζέστη, που άρχεις στους βράχους και στους τοίχους με σεισμούς, που κοχλάζεις τα κύματα, που ταράζεις τους βυθούς, Ιωερβήτ αυ ταυϊ μηνι. Εγώ είμαι που ανασκάλεψα όλη την οικουμένη μαζί με σένα και βρήκα τον μέγα Όσιρι τον οποίο έφερα δέσμιο μπροστά σου. Εγώ είμαι που πολέμησα μαζί σου τους θεούς. Εγώ είμαι που έκλεισα τις δυο πτυχές του ουρανού και κοίμησα τον δράκοντα τον αθεώρητον. Σταμάτησα τη θάλασσα, τα ρυάκια, τα ρεύματα των ποταμών, μέχρι που να κυριέψεις το σκήπτρο σου. Εγώ ο δικός σου στρατιώτης νικήθηκα από τους θεούς, και εξαιτίας της κενής οργής τους έπεσα στα γόνατα. Σήκωσέ με ,σε ικετεύω, τον δικό σου, τον φίλο σου και μη με ρίξεις στα χθόνια, άρχοντα των θεών… κ.τ.λ

(Απόδοση στη νεοελληνική, by magister)

β) Τελούσαν λοιπόν ανθρωποθυσίες οι Έλληνες στην Αρχαία Ελλάδα;
Η τελική απάντηση πρέπει να είναι "ΟΧΙ".

Δυστυχώς η απάντηση είναι ΝΑΙ. Οι αρχαίοι όχι μόνο τελούσαν ανθρωποθυσίες, αλλά έκαναν και πολύ χειρότερα πράγματα, τα οποία όμως οι ακαδημαϊκοί κύκλοι φροντίζουν βολικά να τα ξεχνάνε. Τρανό παράδειγμα η λατρεία της Τυμβωρύχου Αφροδίτης στο Άργος στην οποία ο μόνος που αναφέρεται είναι ο Νικόλαος Πολίτης στις σημειώσεις των Παραδόσεων του (εκδοθήκαν μετά θάνατο). Τι αφορούσε αυτή η λατρεία; Δυστυχώς μπορεί να διαβάζουν και ανήλικοι, οπότε αρκεί μια λέξη. Νεκροφιλία.
Και φυσικά σύμφωνα με τη γνώμη σου οι προσφορές στους χθόνιους θεούς θα περιορίζονταν σε χοές από λάδι, μέλι, και γάλα!!!
Γιατί δεν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις το καταπληκτικό βιβλίο του Andre Bernand, «Έλληνες Μάγοι»;
Δεν περιμένω απάντηση, όπως δεν απάντησες και στο τόπικ για τον Κρόνο.
Μας αρέσει να ωραιοποιούμε το παρελθόν, ξεχνώντας την πραγματικότητα. Γι’αυτό άλλωστε και δεν υπήρξε ποτέ στο esoterica, forum αφιερωμένο στις αρχαιοελληνικές δοξασίες. Φαίνεται ότι ο Πρόκλος, ο Πλωτίνος, ο Ιάμβλιχος, και ο Ευνάπιος, δεν θα πρέπει να υπήρξαν!!

Τάδε έφη ΠαναήςΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΕΡΙΩΠΙΣ
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Australia
777 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/07/2006, 02:02:32  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΕΡΙΩΠΙΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητέ και καλέ μου φίλε magister,

Σου υπενθυμίζω τι έγραψα στις 4/7/06

quote:
Εγώ απλά υποστηρίζω σ' αυτό το στάδιο του διαλόγου ότι ο ...Μπαρμπα-Ταφέθ ήταν ένας αρχαίος θεός απ' την Τιτανομαχία.

Όσα λεξικά της Παλαιάς Διαθήκης και αν ψάξεις στο όνομα Ταφέθ θα βρείς ελάχιστα πράγματα.
Για να βρείς την αλήθεια πρέπει να καταφύγεις σε βιβλία που εκδόθηκαν πριν το 1789.


Διότι εσύ γράφεις:

quote:
Ο Τυφωέας ή Τυφώνας ΔΕΝ ταυτίζεται με τον «Ταφέθ» όπως λες,

Σου επαναλαμβάνω λοιπόν ότι τέτοιο πράγμα δεν έγραψα απλώς διερωτήθηκα στις 6/7/06 με την εξής φράση:

"θα ήταν υπερβολή αν υποστήριζα ότι ο Ταφέθ είναι ο Ιαφέθ, δηλ. ο Ιαπετός, δηλ. ο 666;".

Τώρα όσον αφορά τον Σολομώντα γιατί να μη προφέρουμε το όνομά του όπως το προφέρουν οι Άραβες;
Το "Σουλεϊμμάν" των Αράβων είναι πιό σωστό απ' το "Σλομο". Και μη μου πείς ότι δεν γνωρίζεις ποιός είναι ο "Αϊμμάν";
Μη ξεχνάς ότι οι Εβραίοι δεν είχαν ποτέ δική τους γλώσσα αλλά μιλούσαν την Αραμαϊκή που είναι Καθαρότατα Αραβικά/Αιγυπτιακά και αν τα ψάξεις λιγάκι θα βρείς ότι όλες οι λέξεις πηγάζουν απ' την αρχαία Ελληνική γλώσσα του Ομήρου.
Αν ...δεν με πιστεύεις ρώτησε και τον μπάρμπα Ιερεμία να δεις τι θα σου πεί για το γλωσσικό πρόβλημα των Ιουδαίων της εποχής του.

Και μιάς και μιλάμε για θυσίες η "ΚΝΕΣΣΕΤ" σε ποιά Ελληνική λέξη οφείλει την ετυμολογία της;

Στην αναφορά σου:

quote:
Και φυσικά σύμφωνα με τη γνώμη σου οι προσφορές στους χθόνιους θεούς θα περιορίζονταν σε χοές από λάδι, μέλι, και γάλα!!!

Και πάλι σου λέω ότι εγώ δεν έγραψα τέτοια πράγματα. Με άλλον με έχεις μπερδέψει.

Τέλος γράφεις:

quote:
Δεν περιμένω απάντηση, όπως δεν απάντησες και στο τόπικ για τον Κρόνο.

Είδες φίλε μου, ότι σου απάντησα, και αρκετά συγκεκριμένα.
Αν οφείλω κάποια άλλη απάντηση, δεν έχεις παρά να μου την υπενθυμίσεις.

Το πάρτυ συνεχίζεται.

ΛουκάςΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

magister
Μέλος 1ης Βαθμίδας


51 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/07/2006, 05:18:44  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους magister  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Τώρα όσον αφορά τον Σολομώντα γιατί να μη προφέρουμε το όνομά του όπως το προφέρουν οι Άραβες;
Το "Σουλεϊμμάν" των Αράβων είναι πιό σωστό απ' το "Σλομο".


Φοβερά πρωτότυπη η άποψη σου.!! Σαν να λέμε να ρωτήσουμε τους Λατίνους και τους Γερμανούς (σαν προπάτορες της γλώσσας), πως πρέπει να προφέρονται τα Αγγλικά.!!!

ΣχΑΛΟΜ
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΕΡΙΩΠΙΣ
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Australia
777 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/07/2006, 05:45:09  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΕΡΙΩΠΙΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φίλε Magister,

Αν ο "Δάσκαλος" δεν καταφέρει να δημιουργήσει μαθητές που θα μπορούν να γίνουν καλύτεροί του, τότε αυτός ο "Magister" είναι αποτυχημένος.

Ιδού λοιπόν ...η Ρόδος ιδού και ο ..."πύρινος τροχός".

Διότι ..."Μα τον Αξίωνα" αν δεν ολοκληρώσεις και δεν μας "φωτίσεις", ο "Trainman" θα σε δέσει πάνω στον φλεγόμενο Μπεκτάσικο τροχό του μέχρι να ...τα καταθέσεις όλα.


Λες επίσης:

quote:
Σαν να λέμε να ρωτήσουμε τους Λατίνους και τους Γερμανούς (σαν προπάτορες της γλώσσας), πως πρέπει να προφέρονται τα Αγγλικά.!!!

Εγώ λέω κάτι άλλο: "Είναι σαν να λέμε ότι η "Leshon ha Kadesh" δεν είναι Ελληνική γλώσσα!!

Τέτοια φοβερά πράγματα.


ΛουκάςΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Erewhon
Νέο Μέλος


3 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/07/2006, 07:45:06  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Erewhon  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Τους σημερινους "Ελληνες" *** και *** τους αντιπαθω και συχαινομαι σε βαθμο υπερβολικο. Δηλαδη το 90% του "ελληνικου" λαου που οπως (καλα λεει..) και ο *** σας Χριστοδουλος ειναι "ελληνες" Ορθοδοξοι σημερα.....
Την ημιμαθεια (χαρακτηριστικο των "Ελληνων" σημερα....αποτελεσμα ισως του επι αιωνες -πιστευε και μη ερευνα- επιβεβλιμενου μοτο, την μισω. Οπως επισης και την (δια)στρεβλοποιηση και παραποιηση της αληθειας.
Γιατι ο προλογος αυτος;
Απλος ο λογος.....Και οι δυο παραταξεις πατε να προωθησετε τις αποψεις σας μη βασιζομενοι σε ακαδημαικεςιστορικες αληθειες.

Διαβαστε το παρακατω κειμενο και μετα τα λεμε.....

Bryn Mawr Classical Review 03.01.25.html

Dennis D. Hughes, Human Sacrifice in Ancient Greece. London: Routledge, 1991. Pp.xiv, 301. $42.50. ISBN 0-415-03483-3.

Reviewed by Richard Hamilton, Bryn Mawr College.

This revised dissertation (Ohio State 1986) achieves its goal "to collect, organize, and present ... and then to evaluate the evidence for the ritual killing of human beings in ancient Greece." The collecting is voluminous: about twenty-five archaeological sites are discussed in detail and over a hundred literary testimonia, this alone justifying the price of the book. The evaluation is less systematic: the basic tendency is to discount the possibility of ritual killing, with the usual, mostly reasonable array of arguments: insufficient evidence, unreliable (poetic, late, tendentious) testimony, incomplete archaeological report. What we lack is any consideration of the counter-argument, which might begin with the Carthaginian material, which shows what a combination of archaeological and literary evidence can look like in an undisputed case.1

The archaeological evidence is judged doubtful in virtually every case. (1) At the Minoan "sacrifice" at Anemospilia, featured in National Geographic in 1981, the building may not be a shrine while the blade, which is actually a spearhead, may have fallen on the boy from above; his leg may be accidentally curled not bound since the hands are not bound; and the difference in bone color is not due to blood loss. (2) The scraped bones at Knossos, especially in the Room of the Children's Bones, may signal cannibalism but may also show preparation for burial or reburial. (3) Late Bronze Age Burials in the Argolid: the Dendra tholos tomb is possibly "suttee" but maybe "simultaneous death of a man and wife from disease, accident, or violence"; the tholos tomb at Kazarma is not published fully enough to tell; the claim of human sacrifice for three of the four Argolid chamber tombs "is open to serious question" while the fourth, an apparently simultaneous burial of six persons "above the door of Tomb 15 in Mycenae ... may represent some sort of funerary ritual killing." (4) Seven of the nine alleged slave burials on Cyprus only show that "occasionally the citizens of Geometric Lapithos buried their dead in the doorways of tombs" but in two cases (Salamis Tomb 2, Lapithos Tomb 422) the figures buried in the dromos were bound and so qualify as "ritual killing." (5) Three Middle Helladic "dual burials" of a male and female do not look like "suttee" when set against the full array of burials at Lerna (228 graves, 16 with more than one burial, eight or nine being "dual" including the dual burial of two males). (6) The spectacular burial at Lefkandi, however, does, at least as far as one can tell from the preliminary publication.

The literary record is subjected to the same sceptical inquiry. First funerary killings: many of these are simple cases of revenge killing; some seem to be literary invention (Evadne, Polyxena, Lucian de luctu 14), and none is "a killing performed in a particular situation or on a particular occasion..in a prescribed, stereotyped manner, with a communicative function of some kind." [But if revenge killing is stereotyped, can it be excluded? Conversely, would war killing not fit the definition? H's use of "sacrificial" vocabulary as an important criterion is undercut by his own discussion of Herodotus' rather flexible language.] The Cypriot ritual killings (above #4) were probably revenge killings, as we seem to find at Istria where "three Archaic tumuli built over central pyres, contained peripheral burials of humans and horses." H then considers the testimonia to "mythical" and historical human sacrifice, concluding that the mythical ones can be dismissed as unhistorical and the historical ones as pseudo-historical. The sacrifice to save the city fits too regular a pattern to be historical; youths given to monsters (e.g. the Minotaur) are not technically sacrifices since they are exposed not killed and are better termed folktales than myths; initiation rituals of Artemis, which are repeatedly attested, bloody but do not kill. (Herodotus' confusing description of the Athamantids at Alos is said to describe a ritual drama of initiation, depite the author's earlier, correct warning against haphazardly labeling anything an initiation.) Military sacrifices either were not carried out (Agesilaus at Aulis, Pelopidas at Leuctra) or are from a fanciful source (Phainias on Themistocles, following Henrichs). The cult of Zeus Lykaios, where alone human sacrifice is repeatedly attested, is dismissed because excavation has revealed no human remains at the site. [Could they not have been intentionally removed?] Thus, although the list is long it can be drastically shortened. Moreover, "for more than half the historical human sacrifices we are indebted to two writers...of late antiquity" whose reliability H effectively undermines by showing what might result "if some writer of late antiquity had only Pausanias as his source." H concludes that tragedy was instrumental in promoting the idea of human sacrifice: "no human sacrifices in the Homeric poems...a few then in other early epic; in the fifth century, a sudden burgeoning of human sacrifices on the tragic stage; then, beginning in the fourth, the creation of new human sacrifices by historical writers ... and finally, human sacrifice as a convenient narrative device in the novel... It is little wonder that the belief that the 'ancients' practised human sacrifice is now firmly entrenched." [One might object that we have hardly any literature other than Homer before the fifth century, and Homeric epic may not have room for human sacrifice.]

The book ends with chapters on the pharmakoi and the Locrian maidens, where the evidence for actual killing is almost non-existent, and with appendices on Pylos tablet Tn 316 (hardly evidence for human sacrifice) and on other cut marks and mass burials (mainly in wells). The mostly bibliographic notes run to fifty-five pages, the bibliography to twenty. [I missed only Hastings' still useful Encylopaedia of Religion and Ethics (1908-26) Eliade's much newer Encyclopedia of Religion (1987), A. Henrichs on wineless libations HSCP 87 (1983) and Early Greek Cult Practice, ed. R. Hägg, Acta Atheniensis 1988.] There is a subject index and an index locorum.

The general conclusion is that "at present very few connections can be made between the written and the archaeological evidence.... In the past, the written evidence ... seems to have had an influence on archaeologists, who quite naturally expected confirmation to be forthcoming from the soil. But the curious and varied collection of texts studied here ... is more a testament to the capacity and breadth of the imagination of the Greeks than a documentary record of their practices." A depressing conclusion for those of us who believe that a future for Classics lies in bringing archaeology and literature closer together.
NOTES
# [1] See now Shelby Brown, Late Carthaginian Child Sacrifice (Worcester: JSOT Press, 1991).

Ειναι το πρωτο μου εδω μηνυμα.....Ευχομαι να μη ειναι και το τελευταιο....Οχι τιποτα αλλο γιατι οι σημερινοι "Ελληνες" ειστε πολυ (επιλεκτικα) ....."Δημοκρατικοι"....Αν δεν συμφωνειτε με τις αποψεις καποιου αλλου δεν το εχετε τιποτα να του ριξετε ενα μπαναρισμα και να τον στειλετε για..Κολυμβι στον Ινδικο Ωκεανο, χειμωνα καιρο.....(Κατοικω στην Δυτικη Αυστραλια....Παραλια του Ινδικου).....

Enjoy a wonderfully apolaustic Sunday! M.


________________________________________
ΕΓΙΝΕ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ
________________________________________
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

τυχερουλης
Πλήρες Μέλος

Greece
1123 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/07/2006, 09:09:46  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους τυχερουλης  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
ακαδημαϊκοί κύκλοι φροντίζουν βολικά να τα ξεχνάνε. Τρανό παράδειγμα η λατρεία της Τυμβωρύχου Αφροδίτης στο Άργος στην οποία ο μόνος που αναφέρεται είναι ο Νικόλαος Πολίτης στις σημειώσεις των Παραδόσεων του (εκδοθήκαν μετά θάνατο). Τι αφορούσε αυτή η λατρεία; Δυστυχώς μπορεί να διαβάζουν και ανήλικοι, οπότε αρκεί μια λέξη. Νεκροφιλία.


Δεν αποκρύπτονται καθόλου.
Δες τις παραλλαγές των μύθων για τον Αχιλλέα και την Πενθεσιλεια.
Ο Ηρόδοτος αναφέρει επίσης για τον Περίανδρο και την Μέλισσα (αν θυμάμαι καλά νομίζω ότι εκεί παρατίθεται η περίφημη φράση «έβαλες το ψωμί σου σε κρύο φούρνο» που λέει η γυναίκα του).
Γιατί όμως ξεχνάς το ταλμουδ που μας λέει για τον Ηρώδη που ταρίχευσε το σώμα της ερωμένης του Μαριαμνης και κοιμόταν μαζί της επί επτά χρόνια?

Το θέμα της νεκροφιλίας απαντάτε όχι μόνο στην ελληνική αρχαιότητα αλλά και σε βουλγαρικές και γερμανικές παραδόσεις ακόμη και στο δημοτικό ελληνικό τραγούδι.

Η ολυμπιακή λατρεία ήρθε και αντικατέστησε πλήθος αρχαιότατων θεοτήτων αφομοιώνοντας και μεγάλο μέρος των στοιχείων που τις χαρακτήριζαν.

Η θέση της Αφροδίτης ως θεάς της ομορφιάς και του έρωτα σημαδεύει την πιο εξελιγμένη μορφή του ρόλου της σε σημιτικές και πρώιμες ελληνικές δοξασίες και τελετουργίες ,αναφερόμενες γενικότερα στην γονιμότητα ,τις φυσικές διεργασίες για την ανανέωση της ζωής και την ευγονία.

Να προσθέσω και κάποιες άλλες προσωνυμίες που σχετίζονται με τις σκοτεινές και επικίνδυνες ιδιότητες της Αφροδίτης : Ανδροφονος,Ανοσια, Επιτυμβιδια(αυτή που βρίσκεται στου τάφους) ,Περσεφάεσσα(όπως η θεά του κάτω κόσμου).
Όλες αυτές οι ιδιότητες δείχνουν πως υπήρχαν διηγήσεις όπου η μεταγενέστερη ολυμπιακή θεά του έρωτος παρομοιαζόταν με την αρχαιότερη θεά του θανάτου , που για παράδειγμα στους ρωμαίους αντιστοιχεί με την Venus Libitina.


---

Σκάβε βαθειά-τρέξε γρήγορα!Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Dying_Incubus
Συντονιστής

Tuvalu
13482 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/07/2006, 13:10:23  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Dying_Incubus  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Erewhon, αναφέρεις:

quote:
Ειναι το πρωτο μου εδω μηνυμα.....Ευχομαι να μη ειναι και το τελευταιο....Οχι τιποτα αλλο γιατι οι σημερινοι "Ελληνες" ειστε πολυ (επιλεκτικα) ....."Δημοκρατικοι"....Αν δεν συμφωνειτε με τις αποψεις καποιου αλλου δεν το εχετε τιποτα να του ριξετε ενα μπαναρισμα και να τον στειλετε για..Κολυμβι στον Ινδικο Ωκεανο, χειμωνα καιρο.....(Κατοικω στην Δυτικη Αυστραλια....Παραλια του Ινδικου).....

νομίζω πως κανένας δεν θα σε διαγράψει αν εκθέτεις τις απόψεις σου πολιτισμένα και χωρίς να αποδίδεις χαρακτηρισμούς σε μια μερίδα ανθρώπων, κρίνοντας τους για τα θρησκευτικά τους πιστεύω.
Κάτι το οποίο δυστυχώς έκανες στο πρώτο σου μήνυμα.
Ελπίζω να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο φυσικά...

Όσον αφορά τώρα για την "δημοκρατικότητα" των Ελλήνων, θα πρέπει να αναλογιστείς, αγαπητέ, πως όταν κατηγοριοποιείς ανθρώπους για τον Α ή τον Β λόγο, κινδυνεύεις να κάνεις αυτό ακριβώς που δεν επιθυμείς...
Καλή σου συνέχεια!

In anticipation of my resurrection...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Erewhon
Νέο Μέλος


3 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/07/2006, 13:43:19  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Erewhon  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:

Erewhon, αναφέρεις:

quote:
Ειναι το πρωτο μου εδω μηνυμα.....Ευχομαι να μη ειναι και το τελευταιο....Οχι τιποτα αλλο γιατι οι σημερινοι "Ελληνες" ειστε πολυ (επιλεκτικα) ....."Δημοκρατικοι"....Αν δεν συμφωνειτε με τις αποψεις καποιου αλλου δεν το εχετε τιποτα να του ριξετε ενα μπαναρισμα και να τον στειλετε για..Κολυμβι στον Ινδικο Ωκεανο, χειμωνα καιρο.....(Κατοικω στην Δυτικη Αυστραλια....Παραλια του Ινδικου).....

νομίζω πως κανένας δεν θα σε διαγράψει αν εκθέτεις τις απόψεις σου πολιτισμένα και χωρίς να αποδίδεις χαρακτηρισμούς σε μια μερίδα ανθρώπων, κρίνοντας τους για τα θρησκευτικά τους πιστεύω.
Κάτι το οποίο δυστυχώς έκανες στο πρώτο σου μήνυμα.
Ελπίζω να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο φυσικά...

Όσον αφορά τώρα για την "δημοκρατικότητα" των Ελλήνων, θα πρέπει να αναλογιστείς, αγαπητέ, πως όταν κατηγοριοποιείς ανθρώπους για τον Α ή τον Β λόγο, κινδυνεύεις να κάνεις αυτό ακριβώς που δεν επιθυμείς...
Καλή σου συνέχεια!

In anticipation of my resurrection...



Incubus, αγαπητε μου φιλε η λογοκρισια (η...αν προτιμας χειρουργικη επεμβαση) ειναι το αλλο, Ιανουαρικο, "εκλεπτεισμενο" προσωπο της καθε δικτατοριας.....
Η προειδοποιηση σου προς εμε εγινε για ποιον λογο; Για να αποδειχθει η υμων δημοκρατικοτητα; Δηλαδη, οι "λεξεις: Ρασσογλυφτης και τραγολατρης" που με ευστοχη χειρουργικη επεμβαση αφαιρεσες, ειναι απαγορευμενες στην Ελλαδα; Γιαυτο και τις....Καιαδοποιησες εσυ καλε μου φιλε;
Εν πασει.....Νασαι καλα......Για μια ακομη φορα καταλαβα...Θα περασουν ΑΙΩΝΕΣ για να φυγουν οι παρωπιδες του ορθοδοξου σκοταδισμου απο τους "Ελληνες" .....Δεκαξι αιωνες ριζες εχουν πιασει......Μονον να μη μας παρουσιαζεστε και σαν ανεξιθρησκοι και δημοκρατικοι...Προς θεου.....Καθε θεου.....Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Dying_Incubus
Συντονιστής

Tuvalu
13482 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/07/2006, 15:22:56  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Dying_Incubus  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Αγαπητέ Erewhon, μερικές φορές οι λέξεις παίρνουν ένα πολύ διαφορετικό νόημα από αυτό που μπορεί να έχουν συνήθως όταν τις εκτοξεύουμε ελαφρά τη καρδία προς κάποια μερίδα ανθρώπων.

Αλήθεια, ποιός δικαιοδοτεί όλους εμάς να βγάζουμε τέτοια συμπεράσματα για τους συνανθρώπους μας?
Ποιός μας έχει δώσει το δικαίωμα να γινόμαστε κριτές και δικαστές τους επειδή οι αρχές και τα πιστεύω τους δεν συμφωνούν με τα δικά μας?

Κι η έννοια της δημοκρατίας είναι να έχουμε το δικαίωμα να λέμε ό,τι θέλουμε και να αποδίδουμε χαρακτηρισμούς?
Αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση δημοκρατία, είναι η απαρχή της αναρχίας.

Θα σου συνιστούσα λοιπόν για μια ακόμα φορά να απευθύνεσαι στους συνομιλητές σου με τον δέοντα σεβασμό ώστε ο διάλογος που θα αναπτυχθεί να είναι υγιής κι εποικοδομητικός.
Καλή σου μέρα!

In anticipation of my resurrection...

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
magister
Μέλος 1ης Βαθμίδας


51 Μηνύματα
Απεστάλη: 09/07/2006, 16:12:54  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους magister  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Shalom Eriopis, barookh haba?
Ani lo mevin!!!
Slikha, efshar lehagid li... ata medaber ivrit?????
lehitra'ot.

by apotiximenos (πολύ μου άρεσε)

Υ.Γ. Στοιχεία, παραπομπές, συγγραφείς, πηγές. Πάλι τα ξέχασες.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

magister
Μέλος 1ης Βαθμίδας


51 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/07/2006, 16:25:04  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους magister  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
"Τυχερούλη" έχεις φυσικά δίκιο σε αυτά που λές. Γιατί περίμενες το τσίγκλισμά μου για να τα πεις;
Μια απορία. Μπορείς να μου πεις το χωρίο του ταλμούδ που αναφέρεσαι, γιατί δεν μπόρεσα να το εντοπίσω; Αν όχι μήπως θα μπορούσες να μου δώσεις την πηγή σου για να το ψάξω;
Και μια διευκρίνηση: Δεν είμαι επίτηδες επιθετικός απέναντι στον "Εριωπη". Σέβομαι το ότι ίσως έχει κάποιες γνώσεις, και θα ήθελα να μπορούσα να έριχνα μια ματιά στα παλαιά βιβλία που αναφέρει. Απλά ο τρόπος που ρίχνει κάποια πυροτεχνήματα χωρίς να τα δικαιολογεί, επιφέρει από μέρους μου (και από μέρους άλλων πιστεύω) μια αυτόματη σκεπτικιστική άμυνα.

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

τυχερουλης
Πλήρες Μέλος

Greece
1123 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/07/2006, 18:11:30  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους τυχερουλης  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
"Τυχερούλη" έχεις φυσικά δίκιο σε αυτά που λές. Γιατί περίμενες το τσίγκλισμά μου για να τα πεις;

Έτυχε αν εννοείς την χρονική στιγμή.
Μου αρέσουν γενικά τα τσιγκλησματα αν έχω διαθέσιμο χρόνο να γράψω κάτι.

quote:
Μια απορία. Μπορείς να μου πεις το χωρίο του ταλμούδ που αναφέρεσαι, γιατί δεν μπόρεσα να το εντοπίσω; Αν όχι μήπως θα μπορούσες να μου δώσεις την πηγή σου για να το ψάξω;

Χα! Να υποθέσω ότι αστειευεσαι?η αναφορά στο Ταλμουδ (2.2.116)προέρχεται από την ίδια ακριβώς πηγή που επικαλέστηκες για να τσιγκλήσεις το μέλος Εριωπις.
Δηλαδή τον Νικόλαο Πολίτη και τον δεύτερο τόμο των παραδόσεων του στην σελίδα 304,ακριβως στην ίδια σελίδα που κάνει την αναφορά στην τυμβωρύχο Αφροδίτη
Δεν το ηξερες???πως το ανεφερες?φανταστηκα ότι θα το είχες μελετήσει. ….


quote:
Και μια διευκρίνηση: Δεν είμαι επίτηδες επιθετικός απέναντι στον "Εριωπη"

Σε καμιά περίπτωση δεν είμαι ή ήμουν επιθετικός απέναντι σου και εγώ.
Λίγο ζαβολιάρης μπορεί, μια και χρησιμοποίησα το συγκεκριμένο στοιχείο για να τσεκάρω αν έχεις την πρωτογενή πηγή στα χέρια σου ή μεταφέρεις κάτι που άκουσες ή διάβασες από αλλού.
Και τώρα ξέρω….


---

Σκάβε βαθειά-τρέξε γρήγορα!Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Western Sahara
732 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/07/2006, 20:19:22  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Λίγο ζαβολιάρης μπορεί, μια και χρησιμοποίησα το συγκεκριμένο στοιχείο για να τσεκάρω αν έχεις την πρωτογενή πηγή στα χέρια σου ή μεταφέρεις κάτι που άκουσες ή διάβασες από αλλού.
Και τώρα ξέρω….

τα ίδια μου έκανε και εμένα κάποτε ο κύριος τυχερούλης σε μια συζήτηση που είχαμε σε άλλο τόπικ περί Ερωτόκριτου....

αλλά τότε είχα άλλο νικ και δεν ξέρω αν μπορεί να θυμιθεί την περίπτωση....

ευχαριστώ


ΠΙΣΤΗ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙ ΒΟΥΝΑ ΝΑ ΕΧΩ
ΑΓΑΠΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΩ
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
magister
Μέλος 1ης Βαθμίδας


51 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/07/2006, 21:28:24  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους magister  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φίλε τυχερούλη.

Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά. Φυσικά και έχω στην κατοχή μου το βιβλίο του Πολίτη το οποίο όμως δεν είχα ανα χείρας όταν έγραφα το ποστ.
Φαίνεται όμως ότι η μνήμη μου παίζει παιχνίδια, γιατί ενώ θυμόμουν τις άλλες περιπτώσεις που ανέφερες, κόλλησα με την αναφορά στο Ταλμούδ. Με αδικείς ότι επαναλαμβάνω πράγματα χωρίς να τα τσεκάρω. τώρα που ξέρω τους απέναντί μου θα προσέχω περισσότερο.
Κλείνω, μιας και επειδή σκύλιασα με περιμένει ένα ξενύχτι μέχρι να βρώ την ταλμουδική αναφορά.

Υ.Γ Ξέρεις γενικότερα είναι πολύ δύσκολο να ελέγξεις τις πηγές του Πολίτη, ειδικά όταν αυτός αναφέρει κάποια μεσαιωνικά ξεχασμένα βιβλία.
Το ίδιο ακούω ότι ισχύει και για άλλους παλιούς λόγιους, όπως π.χ ο Ροϊδης.

Υ.Γ.2 Μετάφραση του μηνύματος προς Εριώπη (για να μην ψάχνει ο άνθρωπος εβραίους στην αυστραλία)
Γειά σου Εριοπη, πως είσαι?
Δεν κατάλαβα!!! (αυτά που έλεγε)
Συγνώμη, μπορείς να μου πεις...μιλάς εβραϊκά???
Τα λέμε αργότερα.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Ostria
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"


4324 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/07/2006, 22:08:01  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Ostria  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Για πες μας βρε magestic μου περίπου τι λέει ο Πολίτης για την λατρεία της Αφροδίτης στο Αργος. Δεν κατάφερα να βρω τίποτα.

Φίλε Erewhon σχετικά με το κείμενο που παρέθεσες. Εφ όσον δεν έχουμε hard evidence για ανθρωποθυσίες στην Ελλάδα, ο καθένας μπορεί να λέει και να γράφει ό,τι καταλαβαίνει και να τα δικαιολογεί όπως-όπως. Αυτό ισχύει και για τις δύο πλευρές. Αλλά όπως και να το κάνουμε, όταν λέμε ότι στον τάδε ναό γινόντουσαν συστηματικές ανθρωποθυσίες και έχουμε βρει την τοποθεσία και τα ερείπια του ναού, το λογικό είναι αν ανασκάψουμε εκεί γύρω να βρούμε και ένα νεκροταφείο ή κάποιο μέρος τέλος πάντων με τα υπολείματα των θυμάτων.

Καλέ μου Sesostris σε ευχαριστώ για την διόρθωση. Δεν το πρόσεξα όταν διάβαζα το κείμενο.

'We are either alone in the universe or we are not. Both ideas are overwhelming'
-Arthur C. Clarke-


Edited by - Ostria on 10/07/2006 22:09:59Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

magister
Μέλος 1ης Βαθμίδας


51 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/07/2006, 22:45:04  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους magister  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Ιωσήφ μπεν Ματθίας, ή Ιώσηπος, Josephus Flavius
Antiquities 15.7.7 240-245

"And he was so far overcome by his passion that he would order his servants to call for Mariamme, as if she were still alive and could still hear them. And while he was in this state there arose a pestilential disease that carried off the greatest part of the populace and also his best and most esteemed friends; and this caused all to suspect that their misery was brought upon them by the anger of God, for the injustice that had been done to Mariamme."

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4907 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/07/2006, 23:33:40  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Φίλε Sesostris,
Έχεις υπ' όψη σου τίποτα σχετικό με την στεγνή σήμερα, άλλοτε εσωτερική θάλασσα, μέσα στην οποία πάνω σ' ενα νησάκι βρισκόταν ο ναός του μπάρμπα Άμμωνα;
ΕΡΙΩΠΙΣ
Φίλε ΕΡΙΩΠΙΣ , αυτό αν θυμάμαι καλά , και δεν κάνω λάθος , συνέβαινε προ του κατακλυσμού του Ώγυγη , όταν το Αιγαίο ήταν πεδιάδα , και οι εκβολές του Νείλου ήταν κάπου στην Μάλτα .
quote:
Ο Τυφωέας ή Τυφώνας ΔΕΝ ταυτίζεται με τον «Ταφέθ» όπως λες, αλλά με τον με τον αιγυπτιακό θεό Σεθ, όπως φαίνεται παρακάτω
magister
Φίλε magister , εδώ νομίζω ότι αδικείς τον ΕΡΙΩΠΙΣ , γιατί την ταύτιση του «Ταφέθ» με τον «Τυφωέα» με ερωτηματικό όμως , την έκανα εγώ , όταν ο ΕΡΙΩΠΙΣ έθεσε το ερώτημα και εγώ βρήκα ότι αυτό ταίριαζε περισσότερο ηχητικά.
quote:
Δεν αποκρύπτονται καθόλου.
Δες τις παραλλαγές των μύθων για τον Αχιλλέα και την Πενθεσιλεια.
Ο Ηρόδοτος αναφέρει επίσης για τον Περίανδρο και την Μέλισσα (αν θυμάμαι καλά νομίζω ότι εκεί παρατίθεται η περίφημη φράση «έβαλες το ψωμί σου σε κρύο φούρνο» που λέει η γυναίκα του).
Γιατί όμως ξεχνάς το ταλμουδ που μας λέει για τον Ηρώδη που ταρίχευσε το σώμα της ερωμένης του Μαριαμνης και κοιμόταν μαζί της επί επτά χρόνια? ......κλπ
τυχερουλης
Φίλε τυχερουλη , πράγματι έχεις δίκιο σε όλες τις παρατηρήσεις σου , γιατί έτσι έχουν τα πράγματα .

Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΕΡΙΩΠΙΣ
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Australia
777 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/07/2006, 23:42:05  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΕΡΙΩΠΙΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)

quote:
Για πες μας βρε magestic μου

ΛουκάςΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΕΡΙΩΠΙΣ
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Australia
777 Μηνύματα
Απεστάλη: 10/07/2006, 23:53:41  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΕΡΙΩΠΙΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φίλε Magister,

Γράφεις:

quote:
Απόσπασμα επίκλησης από τον Μεγάλο Μαγικό Πάπυρο του Παρισιού:
…Κραταιέ Τυφώνα, σκηπτροφόρε και δυνάστη, θεέ των θεών, άρχοντα Αβεραμενθόου. Άρχοντα του γνόφου, οδηγέ της βροντής και της λαίλαπας, που αστράπτεις τις νύχτες, που φυσάς το ψύχος και τη ζέστη, που άρχεις στους βράχους και στους τοίχους με σεισμούς, που κοχλάζεις τα κύματα, που ταράζεις τους βυθούς, Ιωερβήτ αυ ταυϊ μηνι. Εγώ είμαι που ανασκάλεψα όλη την οικουμένη μαζί με σένα και βρήκα τον μέγα Όσιρι τον οποίο έφερα δέσμιο μπροστά σου. Εγώ είμαι που πολέμησα μαζί σου τους θεούς. Εγώ είμαι που έκλεισα τις δυο πτυχές του ουρανού και κοίμησα τον δράκοντα τον αθεώρητον. Σταμάτησα τη θάλασσα, τα ρυάκια, τα ρεύματα των ποταμών, μέχρι που να κυριέψεις το σκήπτρο σου. Εγώ ο δικός σου στρατιώτης νικήθηκα από τους θεούς, και εξαιτίας της κενής οργής τους έπεσα στα γόνατα. Σήκωσέ με ,σε ικετεύω, τον δικό σου, τον φίλο σου και μη με ρίξεις στα χθόνια, άρχοντα των θεών… κ.τ.λ

(Απόδοση στη νεοελληνική, by magister)



Δάσκαλε, ρίξε μας μια ζεμπεκιά εδώ να σε δούμε.

ΛουκάςΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

Sesostris
ΜΕΛΟΣ "Forums ESOTERICA"

Greece
4907 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/07/2006, 00:03:24  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους Sesostris  Στείλτε ένα Yahoo! Μήνυμα στο Μέλος Sesostris  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Αγαπητέ Εριωπη
Φοβάμαι ότι έχω κάποιες διαφωνίες σε αυτά που γράφεις. Βλέπω ότι ακολουθείς μια πρωτότυπη ετυμολογική προσέγγιση στα αρχαία ονόματα, αναμιγνύοντας Εβραϊκά, αρχαία Ελληνικά κ.τ.λ
magister
Φίλε magister , αντιγράφω από το

http://www.forums.gr/showthread.php?threadid=7164 .

ALASTOR

HEBREW IS GREEK - ΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ - by Joseph Isaac Jahuda

O Εβραίος Joseph Isaac Jahuda , γεννήθηκε στην Ιερουσαλήμ, διαπρεπής δικηγόρος στο Λονδίνο, καθηγητής της Εβραϊκής γλώσσας στην Ιουδαϊκή σχολή της Ταγγέρης. Ιουδαίος τήν εθνότητα καί τό θρήσκευμα, γνωρίζων άριστα από στήθους τήν Παλαιά Διαθήκη, τήν αρχαία καί νέα εβραϊκή, τό ήμισυ τού Κορανίου από στήθους, την αρχαία καί νέα Αραβική, τήν Γαλλική, τήν Αγγλική, τήν Λατινική.
Μετά την επαφή του με τίς Ελληνικές λέξεις αποφάσισε να κάνει συγκριτική έρευνα των συγγενών γλωσσών Εβραϊκής καί Αραβικής πρός τήν Ελληνικήν Ομηρικήν, που εξέμαθε. Επί 30 έτη ό μεγαλοφυής ερευνητής συνέκρινε τις 3 γλώσσες, ώσπου εξέδωσε το 1982 στο Λονδίνο (Becket Publications Oxford, 1982, ISBN 0-7289-0013-0) ένα βιβλίο 680 σελίδων με τίτλο “HEBREW IS GREEK” (Τα Εβραϊκά είναι Ελληνικά) καί τά Αραβικά, πού κατ' οικονομία δέν συμπεριέλαβε στον τίτλο.

Το βιβλίο προλογίζει ο Εβραίος καθηγητής Αρχαίων Γλωσσών στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης (από 1962) Saul Levin. Ο συγγραφέας J. Yahuda, υποστηρίζει, ότι “Overwhelming evidence proves conclusively that Biblical Hebrew is camouflaged Greek – in grammar as well as vocabulary” (αναντίρρητη απόδειξη επιβεβαιώνει τελικώς ότι τα Βιβλικά Εβραϊκά είναι κεκαλυμμένα Ελληνικά τόσον στη γραμματική όσον και στο λεξιλόγιο) και ότι “by and large, the difference between them is a matter of pronunciation. So much that Hebrew cannot be properly understood except through Greek…” (γενικώς η διαφορά μεταξύ τους είναι θέμα προφοράς. Τόσο πολύ ώστε τα Εβραϊκά δεν δύνανται να καταστούν εντελώς αντιληπτά παρά μόνο μέσω τών Ελληνικών).

Παραθέτει δε σε όλες τις σελίδες του βιβλίου του απειράριθμες λέξεις ελληνικές, γραμματικούς τύπους και εκφράσεις που είναι όμοιες με τις Εβραϊκές (χρησιμοποιώντας ως ενδιάμεση επεξηγηματική γλώσσα την Αγγλική) και καταλήγει: “the Jewish, Christian and Islamic cultures – the triple pillars of modern civilization – have a common Hellenic foundation…” ( ο Εβραϊκός, ο Χριστιανικός και Ισλαμικός πολιτισμός – οι τρεις στύλοι του σύγχρονου πολιτισμού – έχουν ένα κοινό Ελληνικό θεμέλιο)

Τό σύγγραμά του εκδοθέν τό 1982 εξαφανίσθηκε μυστηριωδώς . Ελάχιστα αντίγραφα διεσώθησαν…..

Επί σειρά ετών προσπαθούσα να εντοπίσω το βιβλίο που ήταν κυριολεκτικά εξαφανισμένο, μάλιστα έψαξα και σε βιβλιοθήκες ξένων πανεπιστημίων χωρίς αποτέλεσμα. Το μοναδικό αντίγραφο που κατάφερα να εντοπίσω υπάρχει στην βιβλιοθήκη του Oxford . Όμως το συγκεκριμένο αντίγραφο είναι μονίμως «δανεισμένο» επί σειρά ετών!!!
Εν τέλει κατάφερα να αγοράσω ένα αντίγραφο από Ελβετό έμπορο σπανίων συγγραμμάτων έναντι 200 Ευρω.

Παραθέτω το εξώφυλλο-εσώφυλλο μερικές σελίδες του βιβλίου ενδεικτικά, καθως και εναν σύνδεσμο οπου μπορει κανεις να διαβάσει μερικα στοιχεία παραπάνω για τον Yahuda:

http://www.grecoreport.com/hebrew_is_greek.htm
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

magister
Μέλος 1ης Βαθμίδας


51 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/07/2006, 00:30:41  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους magister  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Magestic

Αγαπητέ Εριόπη, επειδή είμαι και λίγο βλάχος δεν κατάλαβα που το πας με την ψιλοειρωνία περί ζεμπεκιάς. Αμφισβητείς το κείμενο ή την μετάφραση. Μπορώ να σου παραθέσω το Αρχαίο κείμενο και να προσπαθήσεις εσύ, αν θέλεις να παλέψεις με την ελληνιστική. Μέχρι τότε κάνε έναν κόπο να διαβάσεις αυτά:

http://www.archive.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=18

«Με μύρια χέρια εκείνες τότε αρπάξαν το ελάτι κι απ' το χώμα το ανασπάσαν κι από τα ύψη που καθόταν, χάμω γκρεμίζεται ο Πενθέας με πολύ σκούσμα,τί ένιωσε δα τη συφορά κοντά του.
Πρώτη η μάνα του βάνει αρχή στο φόνο και πέφτει απάνω του και κείνος λύνει απ' τα μαλλιά του το ανάδεμα, μήπως η δύστυχη η Αγαύη τον γνωρίσει και δεν τόνε σκοτώσει, και της λέγει,
πιάνοντας της το μάγουλο: “Μητέρα, εγώ 'μαι το παιδί σου, εγώ, ο Πενθέας, που γέννησες στου Εχίονα το παλάτι λυπήσου με, μητέρα, για δικό μου αμάρτημα το γιο σου μη σκοτώσεις!”
Εκείνη βγάνει αφρούς, στριφοκυλάει τ' αλλοπαρμένα μάτια της, τη γνώση ξαστοχά, γιατί ο Βάκχος την ορίζει, και πού ν' ακούσει τότε τον Πενθέα Απ' του ζερβού χεριού του τον αρπάζει
τον πήχη, και πατώντας τα πλευρά του, του αρμοχωρίζει τον ώμο, του δόλιου, όχι απ' τη δύναμη της μες στα χέρια της έβανε ο θεός τη γεροσύνη. Απ' την άλλη, η Ινώ χερομαχούσε
να του ξεσκίζει τις σάρκες, κι αντάμα η Αυτονόη και το λεφούσι οι βάκχες κ' ήταν μιά ανάκατη βοή: να βογκεί ο μαύρος με όση ανάσα αποκρατούσε, και κείνες ν' αλαλάζουν ! Μιά βαστούσε
το καλαμόχερό του, μιά το πόδι, με το σαντάλι ακόμα κι απόμεναν ξέσαρκα, σπαραγμένα τα πλευρά του κι όλες μαζί, με ματωμένα χέρια, κάναν τόπι τις σάρκες του Πενθέα.Ξεσκίδια τώρα κείτεται άλλα κάτωαπό βράχους τραχιούς κι άλλα στου λόγκουτα χαμόδεντρα μέσα σκορπισμένα, όλα δυσκολογύρευτα και το άθλιο κεφάλι του, στα χέρια της το πήρε
η μάνα του, σε θύρσου τό 'μπήξε άκρησα λιονταριού βουνίσιου, και το φέρνει
μέσ' απ' τον Κιθαιρώνα, παρατώντας τις αδερφές της σε χορούς μαινάδων.

(Εὐριπίδη Βάκχαι Μετάφραση Παντελῆ Πρεβελάκη Ε' ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ)»

Sesostris δεν αμφιβάλω για τα λεγόμενα σου, όμως εδώ το θέμα μας είναι οι «καλές πράξεις» των προγόνων μας, και όχι η καταγωγή των αλφαβήτων από το εβραϊκό ή το ελληνικό ή το φοινικικό. Επίσης καλό θα ήταν να μην συγχέουμε ιουδαϊσμό και σιωνισμό.
Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

magister
Μέλος 1ης Βαθμίδας


51 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/07/2006, 00:37:34  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους magister  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Πάντως εγώ μετά την ζεμπεκιά που μου λέτε, λέω να πάω να ψειρίσω τη μαϊμού. Μετάφρασέ το εσύ στα Αβοριγιανά.Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
ΕΡΙΩΠΙΣ
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Australia
777 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/07/2006, 00:48:11  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΕΡΙΩΠΙΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Φίλε Sesostris,

Όταν έγραψα στον Εβραίο φίλο μας ότι η Εβραϊκή γλώσσα είναι Ελληνική δεν τόλμησε να κάνει κάποιο σχολιασμό.

Εγώ όμως του υπενυθμίζω ότι όχι μόνο η "Leshon Kadesh" (Ιερή γλώσσα- ή Εβραϊκή) είναι Ελληνική αλλά και η ίδια η Ιερουσαλήμ είναι Ελληνική.

Και βεβαίως αν θέλει ο "δάσκαλός μας" ας ετυμολογήσει το "Kadesh".

Φίλε μου, σήμερα ..."χόρεψες".

Μέ έβγαλες και απ' τον κόπο να αναφέρω καμιά 500αριά λέξεις, έτσι από μνήμης, για να αποδείξω στον Magister ότι η "Leshon Kadesh" είναι Ελληνική.

Ρωτάω όμως τον Magister μας "...ata medaber Homeric??? Διότι φίλε μου αν μου απαντήσεις "Lo" τότε έχεις σοβαρό πρόβλημα και πρέπει να σε δω με το κηδεμόνα σου στο γραφείο"

Φίλε Magister, μην αφήσεις κανέναν να σου κλέψει το χαμόγελο.

Σε περιμένω στην πίστα.

Λουκάς

Edited by - ΕΡΙΩΠΙΣ on 11/07/2006 01:07:00Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

ΕΡΙΩΠΙΣ
Μέλος 3ης Βαθμίδας

Australia
777 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/07/2006, 02:35:17  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους ΕΡΙΩΠΙΣ  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
quote:
Πάντως εγώ μετά την ζεμπεκιά που μου λέτε, λέω να πάω να ψειρίσω τη μαϊμού. Μετάφρασέ το εσύ στα Αβοριγιανά.
magister

Φίλε μου νομίζω ότι έχεις έντονο "φετίχ" με τους Κέρκοπες. Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι τους έλεγαν "Μαϊμμόν"

Ρώτα και κανένα μορφωμένο να σε ενημερώσει.

Όσον για τους Αμπορίντζιναλς της Αυστραλίας όσο τους ψάχνω τόσο μένω εν θαυμασμώ έκπληκτος.
Αυτοί ονομάζουν τους εαυτούς τους "Κούροι". Είπες τίποτα;
Καλύτερα να μη τους πιάνεις στο στόμα σου γιατί θα βρείς τον μπελ(ι)ά σου απ' τον Ερίωπα.

Για την "Κνεσσέτ" πότε θα μου απαντήσεις ...ξεχασιάρη μου;

ΛουκάςΜετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

magister
Μέλος 1ης Βαθμίδας


51 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/07/2006, 08:03:53  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους magister  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
"Ρώτα και κανένα μορφωμένο να σε ενημερώσει."

Εγο δεν ιμε μωρφομενος. ιμε απο χοριο.

Λέω όμως... Μήπως μπλέκεις τη μόρφωση με την κατάρτιση;

Στοιχεία υπάρχουν άφθονα. Τόσο για τις σχέσεις, κοινής καταγωγής, και συμμαχίας εβραϊων και σπαρτιατών (ξέρεις που πολέμησαν μαζί, ή δεν το αναφέρουν οι φυλλάδες σου;), όσο και για τους κοινούς θεούς τους. Βλέπεις, όταν άρχισε να λατρεύεται στην "αρχαία" Ελλάδα ο Ηρακλής Μελικέρτης, η λατρεία του Μελκάρθ (Κυρίου της πόλης) στην Τύρο και τη Σιδώνα είχε ήδη ξεθωριάσει. Και για δες τον θείο Όμηρο, πως αναφέρεται στη Σιδώνα (την αρχαιολογικά επιβεβαιωμένη, αρχαιότερη πόλη της γης).

Δεν έχει νόημα να συνεχίζω την "συζήτηση". Ειλικρινά λυπάμαι..Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας

magister
Μέλος 1ης Βαθμίδας


51 Μηνύματα
Απεστάλη: 11/07/2006, 09:36:37  Εμφάνιση Προφίλ  Επισκεφθείτε την Προσωπική Σελίδα του Μέλους magister  Απάντηση με Παραπομπή (Quote)
Μια μίκρή μόνο παρατήρηση που μου ξέφυγε παραπάνω... Είδα ότι ο eriopis magellanica αναφέρθηκε σε μένα ως "ο Εβραίος φίλος μας". Τον πληροφορώ ότι είμαι γεννημένος και κατοικώ στην Ελλάδα μας, είμαι χριστιανός ορθόδοξος και με οικογένεια με τραυματίες στο Αλβανικό μέτωπο και στο Αντάρτικο. Ζούμε δε εδώ και αγωνιζόμαστε ενάντια στην νεοελληνική μιζέρια βάζοντας το καθημερινό μαςλιθαράκι, και δεν ρίξαμε ποτέ κάτω τις ασπίδες μας εμείς ή οι πρόγονοί μας, εγκαταλείποντας τη χώρα μας για λίγα δολλάρια (έστω και αυστραλιανά)Μετάβαση στην Κορυφή της Σελίδας
Το Θέμα καταλαμβάνει 20 Σελίδες:
  1  2  3  4  5  6  7  8  9 10
 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
 
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο Θέμα
 Εκτυπώσιμη Μορφή
Μετάβαση Σε:

ESOTERICA.gr Forums !

© 2010-11 ESOTERICA.gr

Μετάβαση Στην Κορυφή Της Σελίδας
0.1679688
Maintained by Digital Alchemy